Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

همه مثل ما بازی میکنند

© AP Photo / Gianluca ChecchiПолузащитник "Ромы" Генрих Мхитарян и Нападающий "Аталанты" Папу Гомес в борьбе за мяч во время футбольного матча итальянской Серии А (15 февраля 2020). Бергамо
Полузащитник Ромы Генрих Мхитарян и Нападающий Аталанты Папу Гомес в борьбе за мяч во время футбольного матча итальянской Серии А (15 февраля 2020). Бергамо - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی تیم فوتبال آتالانتای ایتالیا از تقلید سبک بازی تیمش توسط تیم های بزرگ و مدعی سری آ صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سرمربی تیم آتالانتا اعلام کرده روزی به او بابت استفاده از سیستم 3 دفاعه خرده می‌گرفتند اما حالا همه شبیه به آتالانتا بازی می‌کنند.

جان پیرو گاسپرینی در جدیدترین گفت و گوی خود در جریان یک جشنواره ورزشی درباره ابتدای کار خود و ۴ شکست در ۵ بازی برای آتالانتا در سال 2016 گفته: "در کمپ تمرینی بودیم و من چند تصمیم جدید گرفتم و بازیکنان جوان را معرفی کردم. صبح سختی بود. من در سال 2011 هم به سرمربیگری در آتالانتا نزدیک بودم اما به اینتر رفتم. سیستم 3 دفاعه در آن زمان قدیمی بود اما حالا یوونتوس، اینتر و ... از 3 مدافع استفاده می‌کنند. باور دارم که این روش بهترین روش برای بازی سازی از انتهای زمین است و نتایج این را ثابت می‌کند."

View this post on Instagram

A post shared by Sport Mediaset (@sportmediaset) on

سرمربی الهه‌های شهر برگامو در ادامه افزود: "باید از بازیکنان بابت پذیرفتن سیستمم تشکر کنم. برای مدت‌های زیاد مردم میگفتند ما فقط بیشتر از بقیه می‌دویم اما آمار ما برابر با میانگین است. ما تکنیک و مهارت‌های خوبی داریم وگرنه نمی‌توانستیم 98 گل به ثمر برسانیم. یاده من این است که هر کسی را درگیر کار با توپ کنم. مثل گولینی که یک دروازه‌بان مدرن است و با تیم بازی می‌کند."

گاسپرینی در ادامه افزود: "فوتبال هلند قطعا روی دیدگاه من تاثیر گذشته است ما در لیگ قهرمانان مقابل 2 غول بزرگ که فاتح لیگ قهرمانان شده‌اند قرار می‌گیریم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала