Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادامه این روند یونایتد، اوله را اخراج خواهد کرد

© AFP 2023 / Glyn KirkТренер "Манчестер Юнайтед" Уле Гуннар Сульшер во время матча с "Челси"
Тренер Манчестер Юнайтед Уле Гуннар Сульшер во время матча с Челси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منابع خبری در انگلیس میگویند، اد وودوارد معاون یونایتد آماده است تا اگر منچسترهمچنان متوقف شود، اوله گونار سولسشایر نروژی را اخراج کند.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه میرور در گزارشی اختصاصی به این موضوع پرداخته و میگوید با وجود که اوله در باشگاه محبوبیت فراوانی دارد و هواداران نسبت به او احساسات خاصی دارند، او اما باشگاه در خصوص کسب نتایج عقلانی تصمیم خواهد کرفت.

پاختصاصی: برترین یونایتد می داند که در مورد تصمیم برای کنار گذاشتن افسانه باشگاه احساسات زیادی وجود خواهد داشت ، اما او مصمم است که در صورت نیاز عقلانی عمل کند

میرور میگوید در صورت ادامه این روند یونایند، وودوارد هیچ تردیدی برای اخراج سرمربی تیمش نخواهد داشت.

در واقع معاون باشگاه یونایتد معتقد است که در این خصوص نباید از احساسات کار گرفت و برای بهبود وضعیت باشگاه باید تصمیم درستی گرفته شود.

این صحبت ها در حالی مطرح شده است که یونایتد هفته پیش شکست سنگینی را با نتیجه 6 بر 1 در مقابل تاتنهام متحمل شد تا نشان دهد در این فصل هم مدعی قهرمانی نیست.

تیم اوله با انجام سه بازی در فصل جدید رقابت ها، یک برد و دو شکست دارد و با کسب سه امتیاز در رده 16 جدول قرار دارد.

با این حال مقامات ارشد باشگاه به دنبال این هستند که پوچتینو سرمربی سابق تاتنهام را برای جانشینی اوله گونار متقاعد کنند، زیرا این مرد آرژانتینی هنوز تیم جدیدی برای مربیگری نگرفته اسن.

این در حالیست که منابع خبری در آمریکای جنوبی فاش کردند که پوچتینو 48 ساله چندین پیشنهاد مناسب را بخاطر کار در یونایتد رده کرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала