Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار دی بروین: سه بازی در هفت روز همه در خطر مصدومیت قرار میدهد، اگر مسی بیاید، خوب میشود

© REUTERS / Phil Noble Кевин Де Брейне во время матча "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Кевин Де Брейне во время матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره من سیتی و تیم ملی فوتبال بلجیم از تقویم فشرده مسابقات باشگاهی و ملی بخاطر ترس از مصدومیت، هشدار داد.

به گزارش اسپوتنیک، کوین دی بروینه ستاره چند سال اخیر دنیای فوتبال، نگران آسیب دیدگی بازیکنان فوتبال در جریان تقویم پرفشار رقابت های فوتبال ملی و باشگاهی است.

هافبک 29 ساله بلژیکی در منچسترسیتی درصدد برگزاری سه مسابقه در هفت روز با تیم ملی فوتبال کشورش است. البته وی در دیدار تدارکاتی چند روز پی برابر ساحل عاج که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، بازی نکرد، اما امشب در دیدار حساس تیمش برابر انگلیس قطعا شیاطین سرخ اروپا را همراهی خواهد کرد. این در حالی است که بلجیم سه روز دیگر نیز در ادامه رقابت های لیگ ملت های ب مصاف تیم ایسلند خواهد رفت.

در همین خصوص این بازیکن 29 ساله بخاطر برگزاری این دو مسابقه آنهم در فاصله هفت روز، به همه بازیکنان فوتبال هشدار خطر مواجه شدن با مصدومیت را داده است.

کوین دی بروین در مصاحبه ای با Sky Sports گفت: "من دو سال است که در یک تقویم فشرده بازی میکنم، اما هیچ کس به حرف بازیکنان گوش نمی دهد. این باعث نگرانی من می شود."

"به خصوص وقتی به وضعیت خودم نگاه می کنم متوجه میشوم که فقط هشت یا نه روز رخصتی داشته ام. من با وجودی که همسرم باردار بود هیچ تعطیلاتی نداشتم.

"با این شرایط بدن شما برای استراحت فریاد می کشد اما هیچ کس به بازیکنان گوش نمی دهد. همه می گویند:" آنها پول خوبی میگیرند و باید این را مدیرت کنند. تمام

با این روند پیش بینی میکنم که موجی از مصدومیت ها برای بسیاری از بازیکنان به وجود خواهد آمد.

این بازیکن در ادامه صحبت هایش به شایعات حضور مسی در سیتی هم واکنش نشان داد و گفت: اگر مسی به ستی بیاید، اتفاق خوبی خواهد افتاد و من میتوانم از بازی کنار او لذت ببرم، اما او فعلا نیست.

دی بروین در خصوص جدایی و یا ماندن در سیتی هم گفت: "من در باشگاه سیتی بسیار خوشحالم و هنوز در مورد تمدید قرارداد و یا رفتن با مدیران صحبت نکرده ام. من همیشه به همه گفتم که از حضور در سیتی احساس راحتی میکنم و به راه خود ادامه میدهم.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала