Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امیدواری دپای برای بارسایی شدن در زمستان

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر ممفیس دپای
ممفیس دپای - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ممفیس دپای ستاره هلندی تیم فوتبال لیون، امیدوار است زمینه انتقال او به بارسلونا در زمستان و ماه جنوری فراهم شود.

به گزارش اسپوتنیک، به گزارش سایت گل، دپای هدف بارسلونا انتظار دارد این باشگاه ها برای انتقال وی نیوکمپ در زمستان وارد عمل شود.

بعد از این دپای در پنجره خرید و فروش تابستانی نتوانست بارسایی شود، حالا ستاره لیون امیدوار است که این تیم در زمستان برای خرید او مذاکرات جدی تری را انجام دهد.

با این حال قرارداد دپای با لیون در جون سال 2021 به پایان میرسد، اما انتظار میرود تیم فرانسوی قبل از پایان قراداد این بازیکن وی را در لیست فرش قرار دهد.

با این حال این بازیکن سابق منچستر یونایتد در این خصوص به BN DeStem گفت: "من 26 ساله هستم و انتقالم هیچ هزینه ای نخواهد داشت." "بنابراین ما می توانیم انتظار داشته باشیم که باشگاه ها برای خرید من علاقه نشان دهند. به زودی جنوری می شود باید ببینیم اوضاع چگونه پیش می رود. نه اینکه من قطعاً خواهم رفت، اما احتمال حضور من در تیم دیگر هم وجود دارد. "

با این حال از زمانی که وی به عنوان گزینه انتقال به بارسا در رسانه ها مطرح شد، کمتر در ترکیب اصلی لیون قرار گرفت و از شش بازی اخیر تنها در یک بازی در ترکیب اصلی تیمش بوده است.

وی در این رابطه نیز گفت: "آنچه برای من جای تأسف داشت این است که در هفته های اخیر دقایق کمتری در لیون بازی کرده ام. من احساس کردم همه اینها به خاطر این واقعیت است که قصد دارم آنجا را ترک کنم. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала