Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زلاتان رهبر بازیکنان جوان میلان

© AFP 2023 / Alberto PizzoliФорвад ФК "Милан" Златан Ибрагимович во время матча "Милан-Ювентус" на стадионе Сан-Сиро в Милане
Форвад ФК Милан Златан Ибрагимович во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
از زمان برگشت ایبراهیموویچ به آ.ث میلان، این تیم انقلاب خوبی را شروع کرده است و نتایج خوب این تیم ادامه دار شده است.

به گزارش اسپوتنیک، زلاتان ابراهیموویچ به شدت بازیکن خاصی است و همواره رفتار و گفتار خاصی داشته و همین مسئله علاوه بر سبک بازی او موجب مطرح شدن مهاجم سوئدی شده است. زلاتان رفتار جالبی با هم‌تیمی های خود دارد. از طرفی به آن‌ها انگیزه داده و نقش رهبر را برایشان ایفا می‌کند و از طرفی اگر اشتباه کنند سرشان فریاد می‌کشد!

هم‌تیمی های زلاتان ابراهیموویچ در میلان حرف های جالبی درباره او زده‌اند. آنته ربیچ با تاکید بر نقش رهبری زلاتان درباره او گفته بود:" وقتی زلاتان در زمین است دیگر نیازی به رهبر دیگری نیست. او بازیکن بزرگی است و به تیم كمک می‌كند و تأثیر عمده ای بر همه دارد. بازی در کنار او همیشه یک لذت بزرگ است. ما یک رهبر روی نیمکت به عنوان سرمربی و یک رهبر دیگر درون زمین داریم که زلاتان است."

​چندی پیش مکسی لوپز که در سال 2012 در میلان با زلاتان هم‌باشگاهی بوده است درباره خشونت زلاتان با هم‌تیمی هایش گفته بود:" زلاتان به من گفت اگر یک بار دیگر پاس نامناسبی به من بدهی صورتت را خرد خواهم کرد."

تونالی هم درباره شخصیت الگوی زلاتان گفته بود:" همه ما باید به او به چشم یک الگو نگاه کنیم و به عنوان یک هم تیمی از بازی کنار او استفاده کنیم چرا که او می تواند به ما در پیروزی در بازی ها کمک کند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала