Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ترکیب اورتون – لیورپول؛ جدال مهاجم های آماده+عکس

© REUTERS / Carl RecineИгрок "Ливерпуля" Роберто Фирмино во время матча между командами "Ливерпуль" и "Атлетико Мадрид" на стадионе в Ливерпуле
Игрок Ливерпуля Роберто Фирмино во время матча между командами Ливерпуль и Атлетико Мадрид на стадионе в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو تیم لیورپول و اورتون از دقایقی دیگر و در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه گودیسون پارک به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش اسپوتنیک، شاگردان کارلو آنچلوتی از ساعت 4 امروز به وقت افغانستان در ورزشگاه خانگی خود میزبان شاگردان یورگن کلوپ خواهند بود.

اورتون در حالی پا به این دیدار می‌گذارد که با رکورد 4 پیروزی از 4 بازی انجام شده تا به این جای فصل در صدر جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار گرفته است.

آنها در دیدارهای گذشته خود عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشته‌ و نشان داده‌اند که هزینه صورت گرفته برای خرید بازیکنان جواب به خوبی جواب داده و باعث پیشرفت این تیم تحت هدایت سرمربی موفق ایتالیایی شده که آمار خوبی نیز در دربی‌ها دارد.

ترکیب اورتون: پیکفورد، کولمن، کین، مینا، دینیه، آلن، دوکوره، گومز، خامس رودریگز، ریچارلیسون، کلاورت لوین

View this post on Instagram

A post shared by Everton (@everton) on

 در سوی دیگر میدان نیز مدافع عنوان قهرمانی ایستاده که از 4 بازی گذشته خود 3 پیروزی کسب کرده اما تنها شکست آنها بدترین شکست تیم قهرمان فصل گذشته در ادوار لیگ برتر بوده است.

 آنها در آخرین بازی پیش از وقفه دیدارهای ملی برابر استون ویلا قرار گرفتند که با نتیجه باورنکردنی 1 - 7 شکست را پذیرا شدند.

 آلیسون بکر، دروازه‌بان اول این تیم، به دلیل مصدومیت در آن دیدار حضور نداشت و در بازی امروز برابر اورتون نیز غایب خواهد بود. اما سادیو مانه و تیاگو آلکانتارا با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت ابتلا به ویروس کرونا بار دیگر در اختیار کلوپ قرار دارند. 

ترکیب لیورپول: آدریان، الکساندر آرنولد، ماتیپ، فن دایک، رابرتسون، فابینیو، تیاگو، هندرسون، مانه، صلاح، فیرمینو

View this post on Instagram

A post shared by Liverpool Football Club (@liverpoolfc) on

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала