Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تجاوز، دلیل فسخ قرارداد روبینیو با سانتوس

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر روبینیو مهاجم برزیلی
روبینیو مهاجم برزیلی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روبینیو تنها یک هفته پس از بازگشت دوباره به باشگاه برزیلی سانتوس به دلیل اعتراض حامی مالی این باشگاه مجبور به جدایی از این تیم شد.

به گزارش اسپوتنیک، این اتفاق پس از این رخ داد که حامی مالی باشگاه به پرونده اتهام تجاوز روبینیو که همچنان در جریان است اعتراض کرده و خواهان قطع همکاری با باشگاه شد.

 حامی مالی این باشگاه که یک شرکت زنجیره‌ای ارتودوکس بود پس از جذب روبینیو به دلیلی که آن را عدم احترام به زنان خواند همکاری خود را با این باشگاه قطع کرد.

 مهاجم سابق رئال مارید، آ.ث میلان و منچسترسیتی در سال 2017 از سوی یک دادگاه آلمانی به 9 سال حبس به دلیل دست داشتن در تجاوز گروهی به یک زن آلبانیایی 22 ساله در یک کلوب شبانه در سال 2013 محکوم شد.

روبینیوی 36 ساله این اتهام را رد کرده و خواهان تجدیدنظر شد. این پرونده همچنان در جریان است. در بیانیه باشگاه سانتوس آمده: " سانتوس و روبینیو به توافق مشترک رسیدند تا قراردادی که در تاریخ 10 اکتبر امضا شد را ملغی کنند بنابراین این بازیکن می‌تواند روی دفاع از خود در دادگاهش در ایتالیا تمرکز کند. "

این در حالی بود که روبینیو پذیرفته بود با دستمزد ناچیز ماهانه 200 پوند برای سانتوس به میدان برود. اما حاشیه ایجاد شده به دلیل مخالفت حامی مالی باشگاه به حدی جدی بود که باشگاه تصمیم به لغو قرارداد خود گرفت. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала