Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دیبالا در یوونتوس راضی نیست

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر پائولو دیبالا Russia Soccer Champions League Lokomotiv - Juventus
پائولو دیبالا Russia Soccer Champions League Lokomotiv - Juventus - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فعالیت پائولو دیبالا ستاره آرجنتینی بیانکونری در شبکه‌ اجتماعی توئیتر حاشیه ساز شد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته تیم یوونتوس در چهارچوب رقابت‌های سری آ به مصاف کروتونه رفت. در این دیدار پائولو دیبالا روی نیمکت نشست و 90 دقیقه شاهد نمایش هم تیمی‌هایش بود.

پس از بازی در توئیتر یکی از خبرنگاران گازتا دلو اسپورت در توئیتی نوشته: "تعجب می‌کنم اصلاً هدف اینکه دیبالا با تیم یوونتوس به شهر کروتونه آمد چه بود. اگر او در شرایط بازی نبود منطقی نبود که او در تورین بماند تا تمرین کند؟

این توئیت خبرنگار مذکور باعث واکنش دیبالا شد و او آن را لایک کرد. پس از لایک دیبالا، خبرنگار گازتا توئیت خود را پاک کرد اما این مسئله از چشم هواداران پنهان نماند و استقبال دیبالا از مطلب عنوان شده را در فضای دست به دست کردند.

​دیبالا در حال حاضر شرایط خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. او در 2 بازی تیم ملی آرجنتین در مقدماتی جام جهانی حضور نداشت و حالا هم که پس از اتمام اردوهای ملی به شهر تورین رفته، نتوانست آمادگی خود را نشان دهد تا پیرلو به او در بازی مقابل کروتونه اطمینان کند و در بازی شب گذشته روی نیمکت نشستند.

 البته رسانه توتو اسپورت در این زمینه اشاره کرده احتمالا در بازی آینده یوونتوس که روز سه شنبه در چهارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان مقابل دینامو کیف برگزار می‌شود دیبالا در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала