Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر خوب به لمپارد؛ بازگشت زودتر از موعد مندی به تمرینات

© AFP 2023 / Adrian DennisГлавный тренер «Челси» Фрэнк Лэмпард во время футбольного матча английской Премьер-лиги между «Челси» и «Манчестер Юнайтед»
Главный тренер «Челси» Фрэнк Лэмпард во время футбольного матча английской Премьер-лиги между «Челси» и «Манчестер Юнайтед»  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر می‌رسد که روند بهبودی ادواردو مندی به خوبی به پیش می‌رود و ممکن است این بازیکن بزودی به تمرینات اضافه شود.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه چلسی در نقل‌وانتقالات تابستانی، بخاطر رهایی از شر اشتباهات فاحش کپا، ادواردو مندی را از باشگاه رن فرانسه به خدمت گرفت تا از دروازه این تیم محافظت کند.

Вратарь ФК Милан Джанлуиджи Доннарумма во время матча с ФК Ювентус - اسپوتنیک افغانستان
مشکل بزرگ چلسی حل نشده؛ چشمان لمپارد به دروازه‌بان میلان دوخته شده

این بازیکن در چند بازی که برای آبی‌ها به میدان رفت، نمایش خوبی از خودش به جا گذاشت و امیدواری لمپارد را برای رقابت‌ با سیتی و لیورپول بیشتر از قبل شد.

مندی اما مصدوم شد و دوباره کپا در درون دروازه آبی‌ها ایستاد. این دروازه‌بان اسپانیایی بار دیگر اشتباهات غیرقابل جبران انجام داد و بازی 0-3 پیروزی شده را با تساوی 3-3 مبدل کرد.

لمپارد که امیدوار بود در بازی برابر سویا در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، مندی را در درون دروازه داشته باشد، حالا به خبر خوشی رو به رو شده است و به نظر می‌رسد که روند بهبودی مندی به خوبی پیش رفته و این بازیکن می‌تواند قبل از مصاف با سویا به تمرینات اضافه شود.

لمپارد تا حالا فهرست تیمش را مشخص نساخته و منتظر است تا وضعیت مندی را دیده و پس از آن در مورد بازی فردا شب تصمیم بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала