Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش رسمی اوزیل پس از اخراج؛ مبارزه میکنم و اجازه نمیدهم حضورم در آرسنال این گونه تمام شود

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر اوزیل
اوزیل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسوت اوزیل هافبک آلمانی تیم فوتبال آرسنال که امروز به طور رسمی از سوی میکل آرتتا سرمربی این تیم از لیست توپچی ها خارج شد، در صفحه رسمی اش با انتشار بیانیه این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، صبح امروز آرتتا اسامی بازیکنانش را برای ادامه حضور در رقابت های لیگ برتر منتشر کرد که در میان تعجب یک بار دیگر خبری از مسوت اوزیل در این لیست نبود.

این موضوع نشان میدهد که سرمربی اسپانیایی تیم لندنی کماکان هیچ باوری به این بازیکن ندارد و اوزیل که مدت هاست از میادین بدور است، باید به فکر تیم دیگری برای خود باشد.

این بازیکن 32 ساله از زمان بازی در لیگ برتر مقابل وستهام در 7 مارچ برای توپچی‌ها، تا کنون هیچ بازی انجام نداده است. در حالی‌که در جریان همین ماه از لیست لیگ اروپایی آرسنال نیز کنار گذاشته شد.

با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات اوزیل که قراردادش در پایان فصل ختم می‌شود، باید تا جنوری صبر کند و راهی برای خروج از باشگاه پیدا کند.

با این حال اوزیل که دقایقی پیش در صفحه رسمی توئیترش پیامی را که محتوای فوق العاده صمیمانه و آرام دارد را برای هوادارانش منتشر کرد.

وی در بیانیه ای در توییتر خود نوشت: "این پیام سختی است که می توان برای هواداران آرسنال نوشت. برای تیمی که طی چند سال گذشته در آن بازی نکرده ام.

"من از این که نامم فهرست جدید تیم آرسنال برای حضور در رقابت های لیگ برتر دیده میشود، به شدت ناامید هستم.

"با امضای قرارداد جدیدم در سال 2018 ، وفاداری خود را به باشگاهی که دوستش دارم یعنی آرسنال، متعهد شدم ولی از این که این اتفاق متقابل رخ نداد، خیلی ناراحت هستم.

"همانطور که اخیراً فهمیدم، وفاداری به سختی به دست می آید. من همیشه سعی کرده ام هفته به هفته مثبت فکر کنم تا شاید فرصتی برای بازگشت دوباره به تیم وجود داشته باشد. به همین دلیل است که تاکنون سکوت کردم .

"قبل از ویروس کرونا، من واقعاً از پیشرفت زیر نظر مربی جدید خود میکل آرتتا خوشحال بودم - ما در مسیر مثبتی قرار گرفته ایم و می توانم بگویم عملکرد من در سطح خوبی بود.

اما دوباره اوضاع تغییر کرد و من دیگر اجازه بازی در فوتبال آرسنال را نداشتم. "

"چه چیز دیگری می توانم بگویم؟ لندن خانه من است و در اینجا احساس خوبی دارم. من هنوز دوستان خوب زیادی در آرسنال دارم و هنوز هم با هواداران این باشگاه ارتباط قوی دارم.

"مهم نیست، من برای شانس خود خواهم جنگید و اجازه نخواهم داد که هشتمین فصل حضورم در آرسنال اینگونه به پایان برسد.

"من می توانم به شما قول بدهم که این تصمیم سخت هیچ تغییری در ذهنیت من ایجاد نخواهد کرد - من به تمرینات خود در حد توانم ادامه خواهم داد و هر جا که ممکن است از صدای خود در برابر غیرانسانی و عدالت استفاده خواهم کرد.

اوزیل در حالی این بیانیه را منتشر کرده است که وی همچنان هفته ای 300000 پوند در آرسنال به جیب می زند و کمتر از یک سال از قرارداد فعلی اش باقی مانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала