Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بایرن 4 – اتلتیکو 0؛ باواریایی‌ها هیچ حریفی ندارند

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر بایرن مونیخ
بایرن مونیخ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال بایرن مونیخ در نخستین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا موفق به کسب پیروزی پر گل در برابر اتلتیکو مادرید شد.

به گزارش اسپوتنیک، از گروه اول بایرن مونیخ در مقابل اتلتیکو مادرید با نتیجه چهار بر صفر پیروز شد تا مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 21-2020 را مقتدرانه آغاز کند.

بایرن مونیخ به عنوان مدافع عنوان قهرمانی لیگ اروپا به نظر می رسد که حس خوبی نسبت به اسپانیایی ها دارد. آنها که دو ماه پیش ، بارسلونا را با هشت گل بدرقه کرده بودند این بار به سراغ تیم پرستاره اتلتیکو مادرید رفتند و یک آبروریزی برای سیمئونه و بازیکنانش راه انداختند تا پس از شکست رئال مادرید، شب تلخی برای نمایندگان فوتبال اسپانیا رقم بخورد.

پیش از آغاز لیگ قهرمانان یکی از بحث ها این بود که هیچ اسپانیایی در میان چهار مدعی قهرمانی نیست و به نظر می رسد که در همین هفته اول مشخص شد که حداقل رئال و اتلتیکو نمی توانند در جمع مدعیان به شمار بروند.

بایرن در غیاب گنابری که به کرونا مبتلا شده بود و سانه مصدوم به مصاف اتلتیکو رفت که با این وجود با گلهای کومان، تولیسو، گورتسکا و کومان با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی رسید و برد مقتدرانه ای کسب کرد.

بایرن بدین ترتیب صدرنشین گروه شد، در دیگر بازی این گروه سالزبورگ و لوکوموتیو دو دو مساوی کردند و با یک امتیاز در رده بعدی قرار گرفتند و اتلتیکو قعرنشین گروه شد. حالا اتلتیکو در دو بازی دیگر گروه که ساده تر است باید این شکست را جبران کند.

View this post on Instagram

A post shared by UEFA Champions League (@championsleague) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала