Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درگذشت کودکی که امباپه را حامی خود می‌دید+عکس

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUکلیان امباپه
کلیان امباپه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کودک سرطانی که امباپه شادی بعد از گل خود را به او تقدیم کرده بود، درگذشت.

به گزارش اسپوتنیک، پاریسن جرمن در هفته‌ی گذشته‌ی لیگ فرانسه با نتیجه 4 بر 0 نیم المپیک را در هم کوبید. کیلیان امباپه در این بازی خوش درخشید و دبل کرد. امباپه دو گل از گل‌های تیمش را در دقایق 32 و 83 به ثمر رساند. ستاره فرانسوی پس از گل اولی که به ثمر رساند پیراهن خود را مقابل دوربین بالا زد تا شعاری که روی آن نوشته شده بود را به نمایش بگذارد.

روی پیراهن امباپه نوشته شده بود:" لوکاس شجاع باش، من در کنارت هستم" اکنون این کودک فوت کرده است. امباپه قبلا به دیدار او رفته بود.

​امباپه در بازی تیمش مقابل نیم المپیک در هفته‌ی گذشته‌ خوش درخشید و دو بار گلزنی کرد. او در دقیقه 32 پس از زدن گل اول پاریسی‌ها به سمت دوربین رفت و پیراهن خود را بالا زد تا شعاری که روی آن نوشته بود را نشان دهد. در حقیقت کیلیان امباپه می‌خواست این گل را به یکی از کودکانی که هوادار پاریسن ژرمن بوده و به بیماری سرطان مبتلا شده تقدیم کند. این حرکت امباپه بسیار تحسین بر انگیز بود و نشان می‌دهد که او می‌تواند در زمره بزرگان فوتبال از نظر اخلاق هم قرار بگیرد.

امباپه قبلا به دیدار لوکاس رفته بود. این کودک به تازگی فوت کرده است. کیلیان امباپه در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام برای او پیامی تسلیت آمیز نوشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала