Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دو بازی پیشِ رو را ببر، اگر نه اخراجی!+عکس

© REUTERS / Susana VeraТренер Зинедин Зидан во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Тренер Зинедин Зидан во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان فرصت دارد که در دو بازی پیش رو شرایط رئال مادرید را نسبت به دیدارهای اخیر بهبود ببخشد در غیر این صورت از کار برکنار خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، مدافع عنوان قهرمانی لالیگا شرایط خوبی را در روزهای اخیر سپری نکرده است. آنها در مسابقات هفته گذشته لیگ اسپانیا با یک گل در برابر تیم نه چندان مطرح کادیز شکست را پذیرا شدند و با این نتیجه پای به رقابت‌های لیگ قهرمانان گذاشتند.

اولین بازی این تیم در مسابقات اروپایی در ورزشگاه خانگی خود برابر شاختار دونتسک بود. در کمال ناباوری نیمه اول با 3 گل به سود تیم مهمان به پایان رسید تا هواداران رئال در شوک فرو بروند. هرچند تیم زیدان موفق شد در نیمه دوم دو گل را جبران کرده و گل سوم نیز از سوی کمک داور ویدیویی مردود اعلام شود اما به هرحال آنها سه امتیاز ارزشمند را از دست دادند.

​حالا نشریه فرانسوی اکیپ خبر داده که باشگاه رئال مادرید به زین الدین زیدان فرصت داده که در دو بازی آینده قدرت و توانایی خود را ثابت کرده و شرایط تیمش را بهبود ببخشد. این در حالی است که دو بازی پیش رو برابر بارسلونا در لالیگا و برابر بروسیا مونشن گلادباخ در لیگ قهرمانان است. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала