Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کرسپو هم مسی را به رونالدو ترجیح می‌دهد

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر لیونل مسی Футбол. Товарищеский матч. Россия - Аргентина
لیونل مسی Футбол. Товарищеский матч. Россия - Аргентина - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هرنان کرسپو می‌گوید که بین دو فوق ستاره بزرگ دنیای فوتبال، لیونل مسی را به کریستیانو رونالدو ترجیح داده و او را بیشتر می‌پسندد.

به گزارش اسپوتنیک، دو رقیب قدیمی پس از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید از یکدیگر دور افتاده بودند اما حالا این فرصت را دارند که بار دیگر رو در روی یکدیگر قرار بگیرند.

در قرعه کشی فصل جدید لیگ قهرمانان، دو تیم یوونتوس و بارسلونا با هم همگروه شدند تا جذابیت تماشای رقابت دوباره مسی و رونالدو در زمین دنیای فوتبال را هیجان‌زده کند. هرچند با توجه به ابتلای رونالدو به ویروس کرونا هنوز این امر صددرصد مشخص نیست.

​با این حال کرسپو به توتواسپورت گفت: " من ناراحتم که شاهد حضور یک لیونل مسی غمگین در بارسلونا هستم چرا که آنجا خانه اوست. امیدوارم او بار دیگر روابط بسیار خوبی که داشت را ادامه دهد در غیر این صورت این اتفاقات باعث از بین رفتن عشق بین بازیکنان و هواداران خواهد شد. من مشتاقانه در انتظار تماشای بازی یوونتوس و بارسلونا هستم اما بدون بی احترامی به کریستیانو رونالدو همیشه لیونل مسی را انتخاب می‌کم. لئو هموطن من است و فردی است که شاهد رشدش بودم. کوپا آمریکا در تابستان سال آینده برگزار خواهد شد و من امیدواریم که این بار موفق به قهرمانی شویم. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала