Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوگبا بماند، اما خبری از افزایش حقوق نیست

© AP Photo / Jon SuperManchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018
Manchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر میرسد باشگاه منچستریونایتد در صورتی که بخواهد پوگبا را در تیمش حفظ کند، علاقه چندانی برای افزایش دستمزد او ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، موضوع ماندن و یا رفتن پوگبا از یونایتد کماکان یک معمای حل نشده در این تیم است.

در واقع تا زمانی که پوگبا قرارداد جدیدی با این بازیکن فرانسوی امضا نکند، نمیتوان اطیمنان داشت که پوگبا راهی تیم دیگری نشود.

اختلافات پشت پرده میان این بازیکن و باشگاه زمانی شدت گرفت که پوگبا برای بازی در رئال مادرید علاقه و چراغ سبز نشان داد و دیدار او با زیدان در امارات نیز به این موضوعات دامن بیشتری زد.

البته ناگفته نباید گذاشت که میان زیدان و رئیس باشگاه نیز در این زمینه اختلافاتی وجود دارد و پرز رئیس باشگاه نمیخواهد برای جذب این بازیکن که سنش به سی سال نزدیک شده است، هزینه بالایی کند.

البته در کنار رئال مادرید یوونتوس هم به دنبال بازگرداندن پوگبا به تورین است و میخواهد با حضور دوباره وی در بیانکونری خط میانی اش را تقویت کند.

اما در طی دو فصل گذشته مذاکرات و تلاش های هر دو باشگاه برای خرید این بازیکن فرانسوی بی نتیجه بوده است.

با این حال منچستریونایتد نیز بارها علام کرده است که قصد فروش پوگبا را ندارد و میخواهد این بازیکن به فوتبالش درالترافورد ادامه دهد.

هر چند حالا پایگاه خبری سپین ادعای جدیدی کرده است. ادعایی که اگر به واقعیت تبدیل شود میتواند باعث نارضایی این بازیکن گردد و زمینه خروج او را فراهم کند.

سپین میگوید یونایتد به فکر تمدید قرارداد با پل است، اما تمایلی برای افزایش دستمزد او ندارد.

پوگبا در حال حاضر هفته 290 هزار پوند از یونایتد حقوق میگیرد و این موضوع میتواند برای تمدید قرارداد یک سد باشد.

قرارداد پوگبا در تابستان 2020 با یونایتد به پایان میرسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала