Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حبیب: به مادرم قول دادم دیگر بدون پدر مبارزه نکنم؛ خداحافظی احساسی با چشمانی اشک بار + ویدیو

© Sputnik / Саид Царнаев /  مراجعه به بانک تصاویر حبیب نورمحمدوف
حبیب نورمحمدوف - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شب گذشته حبیب نورمحمدوف با خداحافظی اش از دنیای مبارزات آزاد تمامی علاقه مندان به خودش و این رشته را به شوک عجیبی فرو برد.

به گزارش اسپوتنیک، حبیب نورمحمدوف مبارز داغستانی و مسلمان شب گذشته پس از شکست حریف آمریکایی اش با چشمانی اشک بار در داخل قفس و پس از این که سجده شکر را به جای آورد، اعلام کرد دیگر نمیخواهد در قفس مبارازت آزاد نبرد کند.

حبیب که به نظر میرسد تا کنون به شدت تاثیر مرگ پدرش است پس از پایان مبارزه اش با جاستین گفت: الحمدالله، خداوند برای من همه چیز داد، تشکر از مربیانم میکنم که بیشتر از 20 سال است که با من و پدرم هستند.

امروز میخواهم بگویم این آخرین مسابقه ام بود و دیگر بدون پدرم اینجا نمی آیم، بدون پدرم مبارزه سخت است. وقتی یو اف سی از من خواست تا با جاستین مبارزه کنم، من در این باره سه روز با مادر صحبت کردم، او نمیخواست بدون پدرم بیایم و من برایش وعده دادم که این آخرین مسابقه ام خواهد بود، و اینکه به حرفم متحد باشم باید چنین کنم.

من فقط یک چیز از یو اف سی تقاضا دارم. اینکه من را در قطار نخست قهرمانی جهان جا دهد. البته که این حق من است، قهرمان وزن خود هستم و در 29 مبارزه ام هیچ شکستی نداشته ام.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала