Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان جنگ و کینه؛ واکنش مثبت مک گرگور به خداحافظی حبیب

© AP Photo / John LocherРоссийский боец Хабиб Нурмагомедов во время боя с ирландцем Конором Макгрегором за титул чемпиона UFC в легком весе
Российский боец Хабиб Нурмагомедов во время боя с ирландцем Конором Макгрегором за титул чемпиона UFC в легком весе - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کانر مک‌گرگور ایرلندی پس از خداحافظی ناباروانه حبیب نورمحمدوف از دنیای مبارزات آزاد، در صفحه رسمی تویترش با پیامی محترمانه و احساسی به نزاع اش با این مبارز داغستانی پایان داد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته حبیب نورمحمدوف با شکست حریف آمریکایی اش 29 امین پیروزی اش را در سازمان جهانی UFC به دست آورد و کماکان به شکست ناپذیری در قفس این سازمان ادامه داد.

وس پس از پیروزی اما با چشمانی اشک بار اعلام کرد بدون پدرش دیگر نمیتواند در این قفس مبارزه کند و با توجه به قولی که به مادرش داده است، از دنیای مبارزات آزاد خداحافظی میکند.

پس از این که رونالدو در لایو استوری اش از حبیب تمجید کرد، ساعاتی پیش کانر مک گریگور نیز به خداحافظی حبیب با انتشار یک پیام محترمانه واکنش نشان داد.

وی در توییتی نوشت: "کارت عالی بود، حبیب. اما من ادامه خواهم داد..

نبود پدرت را به خودت و خانواده ات تسلیت میگویم.

با احترام مک گرگور

با این حال این پیام مک گرگور واکنش های مثبت زیادی را در صفحات اجتماعی به همراه داشته است که در ادامه چند تایش را میبنیم:

یکی از طرفداران پاسخ داد: "خوشحالم که این را می بینم."

دیگری گفت: "احترام بگذارید. نیازی به کینه نسبت به یکدیگر نیست."

بعدی هم گفت: "من مسابقه برگشت را خیلی دوست داشتم برگزار شود. فکر می کنم کونور تنها کسی است که میتواند به حبیب ضربه بزند، اما من همچنین خبیب را مقصر نمی دانم. احترام زیادی برای او قائلم."

سال گذشته زمانی که حبیب نورمحمدوف در مبارزه ای جنجالی به مصاف هم رفتند، پس از پایان مبارزه دو ورزشکار بیرون از قفس با هم به شدت درگیر شدند. اما این پست مک گرگور نشان میدهد حالا هیچ کینه ای بین این دو نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала