Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ برتر فوتسال شهر کابل افتتاح شد

© Photo / AFFلیگ برتر فوتسال کابل
لیگ برتر فوتسال کابل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رقابت های لیگ برتر فوتسال شهر کابل با حضور هیات رهبری فدراسیون فوتبال، حفیظ الله ولی رحیمی رئیس تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک، محمد انور جگدلک معاون فدراسیون جهانی زورخانه ای و باورهوتک معاون اول کمیته ملی المپیک رسما به کار خود آغاز کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دین محمد صافی مسئول کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال افغانستان در مراسم افتتاحیه این رقابت ها گفت: خوشحالیم که پس از مدت زیادی دوباره شاهد برگزاری رقابت های فوتسال هستیم. ابتدا انفجار مقابل دروازه فدراسیون که خسارات مالی زیادی به ما وارد کرد و در ادامه شیوع ویروس کرونا فرصت برگزاری رقابت های فوتسال را از ما گرفت، اما حالا خوشحال هستیم که بلافاصله پس از پایان فصل نهم لیگ برتر، شاهد برگزاری تورنمنت لیگ برتر فوتسال شهر کابل هستیم و امیدواریم بتوانیم به زودی با ختم این مسابقات، رقابت ها سرتاسری ملی را با حضور زون های فعال فوتسالی کشور برگزار کنیم.

لازم به ذکر است که این رقابت ها با شرکت 16 تیم در دو گروه هشت تیمی در جمنازیوم فدراسیون فوتبال از روزهای شنبه تا پنجشنبه با برگزاری 3 مسابقه پیگیری خواهد شد.

قرعه کشی انجام شده به شرح زیر است:

گروه اول: شهید‌نسیم، شریفی سپورت، جوانان میهن، طوفان وزیر آباد،
رسانه ها، فیصل شریف، ظاهر اسد و صداقت

گروه دوم: استقلال، سنائی، دانشگاه دنیا، هما رحمت، ستاره گان، طاها، اطمینان و صدیقی

از هر گروه 5 تیم به دور بعدی راه پیدا میکند و سه تیم از گردانه رقابت ها حذف خواهند شد.

در مرحله دوم لیگ برتر فوتسال شهر کابل، تیم ها در دو گروه 5 تیمی با هم رقابت خواهند کرد که این رقابت ها پخش زنده تلویزیونی نیز خواهد داشت.

در روز نخست این رقابت ها دو مسابقه برگزار خواهد شد که در دیدار اول تیم های استقلال و صدیقی و در دیدار دوم نیز سنایی با اطمینان مسابقه میدهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала