Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راز سرعت بی نظیر ترائوره فاش شد

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Футбол. РПЛ. Матч "Ростов" — "Урал"
توپ فوتبال  Футбол. РПЛ. Матч Ростов — Урал - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آداما ترائوره ستاره ولوز، درباره استفاده خود از روغن بچه قبل از هر بازی توضیحاتی داده که باعث می‌شود حریفان نتوانند سرعت او را کم کنند.

به گزارش اسپوتنیک، بازیکن تیم ملی اسپانیا که در آکادمی بارسلونا رشد کرده در سال‌های اخیر عملکرد درخشانی در ولوز داشته اما همیشه با جنبه فیزیکی فوتبال انگلیس درگیر بوده است.

 او از سرعت بالایی برخوردار است در نتیجه حریفان از هر روشی برای کاهش سرعت و متوقف کردن او استفاده می‌کنند اما اخیرا این کار برای آنها بسیار دشوار شده است.

 دلیل این اتفاق پیشنهاد یکی از پزشکان باشگاه برای استفاده از روغن بچه بوده است. پیشنهادی که به خوبی برای ترائوره جواب داده و او موفق به زدن 4 گل و ارسال 9 پاس گل در فصل گذشته شد.

​ ترائوره به دیلی میل گفت: " افراد حاضر در باشگاه ایده بسیار هوشمندانه‌ای داشتند چون آنها می‌دانستند من با شانه ام مشکل دارم. حریفان دست و کتف من را می‌کشند تا حرکت نکنم. اگر بدن به روغن آغشته باشد برای آنها غیرممکن است که من را بگیرند خصوصا اگر در حال حرکت باشم. در بازی اول بامزه بود چون بسیاری از بازیکنان دستم را می‌کشیدند و نمی‌توانستند من را بگیرند. می‌پرسیدند چه اتفاقی رخ داده و من مدام می‌گفتم نمی‌دانم! همه در حال حاضر از این موضوع باخبر هستند اما اهمیتی ندارد! این برای من مهم است چون بازیکنان باید تاکتیک دیگری در پیش بگیرند. حالا من روی دستم روغن دارم و می‌توانم بلغزم. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала