Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

این تساوی و کامبک به اندازه برد شیرین بود

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ادن هازارد-بازیکن رئال مادرید
ادن هازارد-بازیکن رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ادن هازارد از بازگشت به میادین بسیار خوشحال است. او همچنین از کسب تساوی مقابل مونشن گلادباخ هم بسیار راضی به نظر می‌رسد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته دو تیم رئال مادرید و مونشن گلادباخ در چهارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم قرار گرفتند. تیم آلمانی در ابتدا ۲ گل به ثمر رساند اما رئالی‌ها توانستند ابتدا توسط کریم بنزما و سپس توسط کاسمیرو در لحظات پایانی به گل دوم برسند. اتفاقی که تساوی را به شیرینی برد تبدیل کرد. ادن هازارد هم با همین دلیل از تساوی راضی است.

هازارد پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: این تساوی حس کسب ۳ امتیاز را داشت. با شخصیت بالایی بازی کردیم و حتی شانس این را داشتیم که گل دیگری به ثمر برسانیم اما آن را از دست دادیم. ما آلمان را با یک امتیاز و یک تساوی ترک می کنیم اما طعمی شبیه به یک برد داشت.

هازارد پس از مدت‌ها مصدومیت به فوتبال برگشته و می‌خواهد باز هم به روزهای اوج برگردد. او در بازی شب گذشته در دقیقه ۷۰ به جای وینسیسوس به بازی آمد. او گفته: پس از ۲ یا ۳ ماه دور بودن از زمین مسابقه خیلی خوشحالم. فقط می‌خواهم به فوتبال بازی کردن ادامه دهم زیرا به خاطر این مسئله اینجا هستم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала