Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عذرخواهی و دل‌جویی بنزما از وینیسیوس+عکس و ویدیو

© Photo / K. B 9 / K.B 9کریم بنزما
کریم بنزما - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بنزما پس از انتشار تصاویری که صحبتهای او بین دو نیمه دیدار رئال مادرید برابر بروسیا مونشن گلادباخ را نشان می‌داد از وینیسیوس جونیور عذرخواهی کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که دو تیم در حال ورود به میدان برای آغاز نیمه دوم بودند، بازیکن فرانسوی به فرلاند مندی گفت که پاسی را برای هم تیمی 20 ساله خود ارسال نکند و این اظهارات توسط دوربین‌ها ضبط شد.

 او بازیکن برزیلی را متهم کرد که در یک بازی سخت برای رئال مادرید علیه روند تیمی بازی می‌کند. این در حالی بود که آنها با شکست 0 - 1 برابر مونشن گلادباخ به رختکن رفته بودند. رئال مادرید هنوز از شوک شکست 2 – 3 برابر شاختار دونتسک در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان خارج نشده بود که این اتفاق نیز تکرار شد.  

بنزما در ویدیوی لو رفته اظهار داشت: " با او بازی نکن. به زندگی مادرم قسم می‌خورم که وینیسیوس علیه ما بازی می‌کند. " مندی نیز در پاسخ به بنزما گفت: " وقتی استرس می‌گیرد چیزی که باعث می‌شود بازیکن بزرگی باشد را از دست می‌دهد. "

پس از آن مندی در حالی که در یک سمت زمین با وینیسیوس حضور داشت تنها 3 پاس برای او ارسال کرد.

​ اما مارکا خبر داده که بنزما خیلی زود در جریان تمرینات این هفته از هم تیمی خود عذرخواهی کرده است. در این خبر آمده که مهاجم سابق تیم ملی فرانسه او را کنار کشیده و اطمینان حاصل کرده که ناراحتی باقی نمانده باشد و گفته می‌شود که آنها بار دیگر در شرایط دوستانه‌ای قرار دارند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала