Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امکان پایان قرنطین رونالدو، تا سه روز دیگر

© REUTERS / MASSIMO PINCAکریس رونالدو
کریس رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ممکن است قرنطینه‌ی خانگی کریستیانو رونالدو تا سه روز دیگر به خاطر مقدار کم ویروس در بدن وی خاتمه یابد.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو، ستاره یوونتوس، همچنان با تست مثبت کرونا روبروست اما منابع خبری در ایتالیا مدعی شده‌اند که او می‌تواند در سه روز آینده به قرنطینه خانگی خود پایان دهد چرا که این تست مثبت تنها به دلیل حجم کم ویروس در بدن اوست. 

ستاره پرتگالی در تاریخ 13 اکتبر با تست مثبت کرونا روبرو شد و از آن زمان هنوز پاسخ منفی از این تست نگرفته است. رونالدو هرگز هیچ علائمی از خود بروز نداد و در 18 روز گذشته در قرنطینه بوده است.

حالا توتو اسپورت خبر داده که پروتکل تایید شده از سوی کمیته تکنیکی عملی در ایتالیا به افراد بدون علائم اجازه می‌دهد که با حجم کمی از ویروس پس از 21 روز قرنطینه را ترک کنند چرا که عملا انتقال بیماری به سایر افراد از سوی آنها غیرممکن خواهد بود.

​با این حال مهاجم یوونتوس قادر به حضور در میادین تا زمانی که تست منفی نداشته باشد نیست. این بازیکن 35 ساله روز سه شنبه به تمرینات بازخواهد گشت هرچند پروتکل یوفا به او اجازه نمی‌دهد که در شب برگزاری دیدار لیگ قهرمانان در صورتی که هنوز تست مثبت داشته باشد با سایر اعضای تیم تمرین کند.

 یوونتوس روز یکشنبه به مصاف اسپزیا خواهد رفت و چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان روبروی فرنس واروش قرار خواهد گرفت.  رونالدو باید 48 ساعت قبل از دیدار سری آ و 24 ساعت قبل از دیدار لیگ قهرمانان تست منفی داشته باشد تا بتواند در این مسابقات به میدان برود. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала