Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاوانی در ترکیب اصلی یونایتد برابر آرسنال

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر کاوانی
کاوانی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طبق گزارش ها ادینسون کاوانی امروز از ابتدا برای منچستریونایتد در مقابل آرسنال به میدان خواهد رفت.

به گزارش اسپوتنیک، در حساس ترین دیدار هفته هفته هفتم رقابت های لیگ برتر انگلیس، تیم های منچستریونایتد و آرسنال از ساعت 21 به وقت کابل به مصاف هم خواهند رفت.

طبق گزارش روزنامه سان، کاوانی امروز برای نخستین بار در ترکیب اصلی تیمش قرار خواهد گرفت و برابر آرسنال از ابتدا به میدان خواهد رفت.

با این حال وی قبل از این در دیدار مقابل چلسی از دقیقه 60 و همچنین در دیدار هفته گذشته یونایتد برابر آر بی لایپزیگ آلمان در لیگ قهرمانان به میدان رفته است.

موضوع حضور کاوانی در ترکیب اصلی یونایتد بر میگردد به 10 سال پیش، جایی که کاوانی تازه به سیتی پیوسته بود و درست زمانی که میخواست در رقابت های لیگ برتر به میدان برود، توسط رئیس وقت باشگاه پالرمو به جای فروختن کاوانی به سیتی این بازیکن را به ناپولی فروخت تا کاوانی فرصت بازی در لیگ برتر را از دست بدهد.

 "با این حال فوشی مدیر وقت باشگاه پالمرو در این خصوص گفت: در سال 2007 و رقابتهای زیر 20سال آمریکای جنوبی، دو بازیکن عالی بود که یکی از آنها کاوانی بود. ما با پرداخت 3.9 میلیون یورو این بازیکن را خریدیم. دقیق یادم است که در سال 2010 روبرتو مانچینی او را برای تیمش منچسترسیتی می‌خواست ولی مالک باشگاه ما او را به ناپولی فروخت.

حالا ناپولی فرصت دارد پس از ده سال در لیگ برتر به میدان برود. من میدانم که او با پیراهن بزرگ شماره 7 منچستریونایتد به خود باور دارد و در این تیم خواهد درخشید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала