Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

موتور گلزنی بنزما روشن شده است

© Photo / K. B 9 / K.B 9کریم بنزما
کریم بنزما - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عملکرد خوب بنزما در دو دیدار قبلی رئال مادرید یک بار دیگر هواداران این تیم را برای درخشش این بازیکن 32 ساله امیدوار کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، کریم بنزما در طی یک هفته سه گل برای تیمش رئال مادرید به ثمر رسانده است تا یک بار دیگر برای درخشش هواداران را امیدوار کند.

بنزما که نخستین گلش را برابر لوانته به ثمر رساند، دیشب در دیدار مقابل هوئسکا دبل کرد و یک گل نیز در دیدار مقابل گلادباخ در لیگ قهرمانان برای تیم زیدان زد تا نشان دهد دوباره موتور گلزنی اش روشن شده است.

در حال حاضر بنزما در لالیگا سه گله است و او را در به صورت مشترک به رده دوم جدول گلزنان رسانده است، البته هنوز اول فصل است و انتظار میرود اگر بنزما به همین روند ادامه دهد، بتواند خودش را در بالای جدول نیز جای به جای کند.

با این حال بنزما از زمان خروج رونالدو در سال 2018 توانسته عملکرد خوب و قابل قبولی را در ترکیب تیم زیدان به نمیاش بگذارد و حتی باعث شده که بازیکنان جوانی همچون لوکا یوویچ نیز در این تیم نیمکت نشین شوند.

پس از بنزما، والورده دیگر بازیکن جوان رئال تا کنون سه گل به ثمر رسانده است، سرخیو راموس و لوکا مودریچ هم تا کنون دو گل برای تیم زیدان به ثمر رسانده اند.

با این حال در فصل اول پس از جدایی رونالدو، بنزما در این مرحله از رقابت ها 5 گل به ثمر رسانده بود، در حالی که در این دوره 4 گل در مجموع به ثمر رسانده است.

مهاجم سابق لیون در مجموع 522 بازی برای رئال مادرید انجام داده است و در مجموع موفق به زدن 253 گل نیز برای تیمش شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала