Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس بهترین مهاجمِ مدافع دنیا

© REUTERS / Vincent WestSergio Ramos, el futbolista de Real Madrid
Sergio Ramos, el futbolista de Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسوت اوزیل هم‌تیمی ترک‌تبار آلمانی پیشین راموس برای رسیدن صخره‌ی اسپانیایی به رکورد 100 گل با پیراهن رئال مادرید به وی تبریک گفت.

به گزارش اسپوتنیک، مسوت اوزیل، ستاره آرسنال، پس از به ثمر رسیدن صدمین گل سرخیو راموس با پیراهن رئال مادرید با انتشار پیامی این موفقیت را به هم تیمی سابق خود تبریک گفت.

راموس موفق شد در دیدار سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل 21 - 2020 دومین گل تیم زین الدین زیدان را روی سانتر تونی کروس برابر اینتر به ثمر برساند تا تیمش را با نتیجه 0 - 2 پیش بیاندازد. هرچند اینتر موفق شد این دو گل را در پایتخت مادرید جبران کند اما رئال نیز گل سوم خود را به ثمر رساند تا اولین سه امتیاز فصل جدید را کسب کرده باشد.

​ راموس در سال 2005 از سویا به رئال پیوست و حالا تعداد گل‌های زده خود در 15 فصل در این باشگاه را سه رقمی کرده است. این در حالی است که او پس از جدایی کریستیانو رونالدو بود که توانست از سال 2018 پنالتی زن اول تیمش شود. راموس سه سال در برنابئو در کنار اوزیل بازی کرد و این ستاره آلمانی بلافاصله پس از بازی با انتشار پستی رکورد جدید مدافع 34 ساله رئال مادرید را تبریک گفت.

اوزیل نوشت: " عملکرد بسیار خوبی از اینتر شاهد بودیم اما سرجیو راموس بهترین مهاجم مدافع دنیاست و 100 گل برای رئال به ثمر رسانده است. و بنز، پسر من،  ( بنزما ) نیز مانند همیشه گلزنی کرد. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала