Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ترکیب یوونتوس در مقابل فرانس‌واروش؛ رونالدو به اروپا برمی‌گردد+عکس

© REUTERS / MASSIMO PINCAНападающий "Ювентуса" Криштиану Роналду после победы в итальянской Серии А (1 августа 2020). Турин
Нападающий Ювентуса Криштиану Роналду после победы в итальянской Серии А (1 августа 2020). Турин - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یوونتوس پس از شکست مقابل بارسلونا در ادامه مسابقات خود در لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف فرانس واروش مجارستان برود که به نظر می رسد حریف آسانی برای پیرلو و تیمش باشد.

به گزارش اسپوتنیک، تورینی ها که با بازگشت کریستیانو رونالدو، انگیزه و روحیه مضاعفی را به دست آورده اند، می خواهند با کسب پیروزی مقابل فرانس واروش به سمت صعود از گروه حرکت کنند.

 آنها فعلا با کسب پیروزی مقابل دیناموکیف از دو بازی اولشان سه امتیاز گرفتند و بازی امشب فرصت خوبی است تا شکست مقابل بارسا را فراموش کنند و دومین پیروزی پیاپی خود در عرض یک هفته را کسب کنند و شرایط و اوضاع خود را بهبود ببخشند.

فرانس واروش به نظر می رسد که حریف سرسختی برای بارسا و یووه نباشد و شاید بزرگترین دستاورد این تیم بتواند حضور در لیگ اروپا در ادامه فصل باشد هر چند که باید دید که آیا امشب می توانند برای رونالدو و تیمش مشکل سازی کنند یا نه.

​ترکیب یوونتوس بدین شرح است : شزنی، کوادرادو، بونوچی، کیلینی، دنیلو، ربیو، آرتور، کیه زا، رمزی، موراتا و کریستیانو رونالدو.

فرانس واروش هم با این ترکیب وارد میدان شده است: دیبوژ، لورنچیکس، بلازیچ، دوالی، بوتکا، خاراتین، سیگر، سومالیا، زوبکوف، ایسائل و انگوئن.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала