Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ قهرمانان اروپا؛ پیروزی چلسی، شکست پی‌اس‌جی و کامبک سویا...

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر کاپ لیگ قهرمانان اروپا
کاپ لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هفته سوم لیگ قهرمانان اروپای 21-2020 در مرحله گروهی با نتایج جالبی به کار خود ادامه داد.

به گزارش اسپوتنیک، پیروزی لایپزیش مقابل پاریسن ژرمن با نتیجه دو بر یک، گره گروه را پیچیده تر کرد. در حقیقت در حال حاضر شرایط این گروه کاملا عجیب به نظر می رسد چرا که در سه بازی بعدی هر چهار تیم شانس صعود دارند.در این بازی دی ماریا گل اول را زد اما انکونکو و فورسبرگ گلهای برتری تیم آلمانی را به ثمر رساندند.گوئی هم در دقیقه 69 اخراج شد. لایپزیش و یونایتد هر دو شش امتیازی هستند در حالی که پی اس جی و باشاک شهیر سه امتیاز دارند و همین باعث شده تا این گروه غیرقابل پیش بینی ترین گروه بازیهای دور برگشت باشد.

View this post on Instagram

A post shared by UEFA Champions League (@championsleague) on

از سویی سویا کامبک عجیبی مقابل کراسنودار روسیه داشت. تیم روس با گلی از سلیمانوف و پنالتی برگ تا دقیقه 21 پیش افتاد در حالی که راکیتیچ و النصیری ( دو بار) برای تیم لوپتگی گل زدند تا قهرمان لیگ اروپا کامبک بزند.در این بازی خسوس ناواس در وقت های اضافه نیمه اول اخراج شد اما سویا در نیمه دوم با وجود ده نفره شدن کامبک فوق العاده ای زد. در بازی دیگر گروه نیز چلسی در شبی که تست کرونای هاورتز مثبت شد، با دو پنالتی تیمو ورنر و گلی دیگر از تامی آبراهام با نتیجه سه بر صفر در مقابل رن پیروز شد. چلسی و سویا هر دو در این گروه هفت امتیازی هستند و شانس زیادی برای صعود دارند در حالی که کراسنودار و رن یک امتیازی هستند.

View this post on Instagram

A post shared by UEFA Champions League (@championsleague) on

از طرفی دیگر دورتموند با دبل هالند و گلی دیگر از تورگان هازارد با نتیجه سه بر صفر در مقابل بروژ پیروز شد و با شش امتیاز صدرنشین گروه شد. لاتزیو با پنج، بروژ با چهار و زنیت با یک امتیاز در رده های بعدی هستند و معادلات این گروه نیز پیچیده به نظر می رسد.

View this post on Instagram

A post shared by UEFA Champions League (@championsleague) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала