Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس به اشرف: مثل یک موش فریاد نزن+ویدیو

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر راموس
راموس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
از صحنه درگیری سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید، با اشرف حکیمی، هم تیمی سابقش، ویدیویی منتشر شده که توهین مدافع اسپانیایی به بازیکن اینتر را نشان می‎دهد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید روز سه شنبه در سومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان در ورزشگاه آلفردو دی استفانو میزبان اینتر بود و حالا تصاویری از این بازی منتشر شده که توهین بازیکن تیم ملی اسپانیا را به هم تیمی سابقش که در آکادمی رئال مادرید رشد کرده نشان می‌ دهد.

در بخشی از این ویدیو حکیمی روی خط محوطه جریمه به زمین می‌افتد و درخواست بازبینی صحنه برای اعلام یک ضربه پنالتی به سود اینتر را دارد. راموس به سوی مدافع اینتر رفته و سعی می‌کند او را از جای بلند کرده و در عین حال کلمات نه چندان مناسبی را نیز به زبان می‌آورد.

راموس در این صحنه گفت: " خودت را بلند کن ...! دست از فریاد زدن مانند یک موش بردار. "

راموس در این بازی گل دوم تیمش را در نیمه اول به ثمر رساند. اینتر موفق شد بازی را به تساوی بکشاند اما در نهایت این رئال مادرید که با نتیجه 2 - 3 به پیروزی رسید. 

این بار اولی نیست که راموس در چنین صحنه‌های جنجال برانگیزی در بازی‌های اروپایی حضور دارد. پیش از این هواداران لیورپول او را متهم کرده بودند که با خطای عمد روی محمد صلاح در فینال لیگ قهرمانان 2018 باعث مصدومیت و خروج او از میدان شده است. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала