Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عجیب اما واقعی؛ رقصِ مارادونا بعد جراحی

© Sputnik / Саид Царнаев /  مراجعه به بانک تصاویر دیگو مارادونا Матч между командой "Кавказ" и сборной футбольных ветеранов мира
دیگو مارادونا Матч между командой Кавказ и сборной футбольных ветеранов мира - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پزشک متخصص مغز و اعصاب دیه‌گو مارادونا می‌گوید که این اسطوره آرجنتینی پس از عمل مغز خود در روز سه شنبه حال خوبی دارد و حتی شروع به رقصیدن کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، مارادونا دوشنبه شب به بیمارستان منتقل شد و یک روز پس از این که خونریزی در مغزش به تایید رسید تحت عمل جراحی قرار گرفت.

لئوپولدو لوکه، متخصص مغز و اعصابی است که سال‌ها بازیکن سابق ناپولی را تحت نظر دارد و عمل جراحی مغز را نیز روی او انجام داده است.

​او ساعاتی قبل در تشریح شرایط مارادونا به خبرنگاران گفت: " اول از همه می‌خواهم بگویم که دیه‌گو خوب است. توموگرافی انجام شده نیز به خوبی پیش رفته است. او حتی پس از عمل رقصید، بله واقعا رقصید. ما متوجه برخی از آشفتگی و گیجی‌ها در او شدیم و با بررسی تصاویر به این نتیجه رسیدیم که او فعلا باید به حضورش در بیمارستان ادامه دهد. این بهترین تصمیم برای دیه‌گوست و خود هم این را می‌داند. باید محتاط عمل کنیم چون هنوز در دوره پسا عمل هستیم. باید موارد دیگری را مورد بررسی قرار دهیم که شاید تماما مربوط به مغز و اعصاب نباشد. هنوز خیلی زود است اما ریکاوری او تا به اینجا بسیار خوب پیش رفته است. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала