Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فاتی رکورد زد؛ محبوبیت زیاد اینستاگرامی برای فاتی در سن کم

© AFP 2023 / LLUIS GENEАнсу Фати
Ансу Фати - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آنسو فاتی در 18 سالگی توانسته فالوورهای زیادی در اینستاگرام پیدا کند.

به گزارش اسپوتنیک، آنسو فاتی به پنج میلیون دنبال کننده در اینستاگرام رسید. این مهاجم فقط 18 سال و شش روز سن دارد اما با رسیدن به این آمار نشان داد که در میان هواداران فوتبال محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

او از نظر تعداد هوادار از دیگر بازیکنان بارسلونا نظیر آلنیا، برایتویت و سرجینیو دست تازه وارد بالاتر است در حالی که پیانیچ که بازیکن باتجربه ای در فوتبال اروپاست فقط 800 هزار دنبال کننده بیشتر از فاتی دارد.

فاتی در یک سال و نیم اخیر در ترکیب بارسلونا جا افتاده و به همین خاطر توانسته نام خود را سر زبان ها بیاندازد و تعداد هوادارانش در اینستاگرام نیز نشان می دهد که توجهات زیادی به سمت او جلب شده است.

View this post on Instagram

A post shared by Ansu Fati (@ansufati) on

فاتی که در تیم های پایه بارسلونا حضور داشته در شش بازی  خود در لیگ اسپانیا چهار گل به ثمر رسانده است. او در لیگ قهرمانان اروپا نیز هم گل زده و هم سه پاس گل داده تا عملکرد درخشانی را در سطح اروپا داشته باشد.

آنسو فاتی امیدوار است که به تدریج در بارسلونا و تیم ملی اسپانیا نقش  پررنگ تری را به دست بیاورد و بتواند به یکی از ستارگان سالهای آینده فوتبال اروپا تبدیل شود هر چند که کار آسانی پیش رویش نیست و برای رسیدن به اهدافش باید با جدیت تمام به تلاش ادامه بدهد و عقب نشینی نکند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала