Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال مادرید چرا به جذب هالند خوش بین است؟

© AFP 2023 / THOMAS KIENZLEЭрлинг Холанн
Эрлинг Холанн - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید به انتقال ارلینگ هالند ستاره نروژی تیم دورتمند به این تیم خوش بین است.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه سان انگلیس میگوید، رئال مادرید به انتقال ارلینگ هالند به این تیم خوشبین است و معتقد است که مارتین اودگارد در خصوص این انتقال میتواند نقش مهمی را ایفا کند.

در حالی که باشگاه های بزرگی به دنبال جذب هالند بودند، این بازیکن که پدیده سال 2020 قاره سبز بود و با زد 28 گل در 22 بازی برای سالزبورگ اتریش، عملکرد فوق العاده ای در رقابت های اروپایی داشت، در زمستان پیش به دورتمند پیوست و حالا نیز در فصل جاری هم در ترکیب زرد پوشان میدرخشد.

او در نیم فصل پیش در 16 بازی 18 گل برای تیم زرد پوش آلمانی زد و حالا نیز پس از 7 دیدار در فصل جدید بوندسلیگا، 6 گل به ثمر رسانده است.  

با این حال گمان بر این است که این بازیکن نروژی جزیی از پروژه رویایی سال 2022 رئال مادرید است و احتمال دارد به این تیم ملحق شود.

این در حالیست که دوست صمیمی هالند، یعنی مارتین اودگارد به تازگی به جمع شاگردان زیدان پیوسته و رئال امیدوار است با استفاده از مارتین بتواند زمینه آوردن ارلینگ به مادرید را فراهم کند.

رئال مادرید در نظر دارد در سال های 2021 و 2022 تیم رویایی اش را با جذب ستاره های همچون، امباپه، کاماوینگا و هالند تشکیل دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала