Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

الکس مورگان در لباس تاتنهام+عکس

© AP Photo / Francisco SecoMegan Rapinoe, futbolista estadounidense, celebra su gol en la final de la Copa Mundial Femenina de Fútbol en Francia, el 7 de julio de 2019
Megan Rapinoe, futbolista estadounidense, celebra su gol en la final de la Copa Mundial Femenina de Fútbol en Francia, el 7 de julio de 2019 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
الکس مورگان بالاخره موفق شد اولین بازی خود با پیراهن تاتنهام، تیم جدیدش، را انجام داده و در جریان دیدار با ردینگ به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد.

به گزارش اسپوتنیک،  تاتنهام در ماه سپتامبر این بازیکن 31 ساله را به خدمت گرفت و این در حالی بود که مورگان با توجه به تولد چارلی، دخترش، در آوریل 2020 حدود یک سال از میادین دور بوده است.

اولین بازی او برای تیم جدیدش روز شنبه انجام شد و در دقیقه 69 دیدار برابر ردینگ به جای ریانا دین وارد میدان شد. انتظار می‌رفت که این بازیکن بسیار زودتر در مسابقات حاضر شود اما به دلیل مصدومیت دور از انتظار از ناحیه زانو نتوانسته بود تا روز گذشته پیراهن تیم جدیدش را در یک مسابقه رسمی بر تن کند.

View this post on Instagram

A post shared by Alex Morgan’s Biggest Fan⚽💜 (@alex.morgann.13) on

مورگان پس از بازی به ای پی اسپرت گفت: " قطعا زمان‌هایی بوده که فکر کردم استرسم بالا رفته و کمی زیاد از حد عصبی بودم. اما فکر می‌کنم که به خوبی آن را مدیریت کردم. امیدوارم در طول دو هفته آینده به همراه تیم در زمین حضور داشته باشم چون مسابقات سختی در پیش داریم و من واقعا دوست دارم به تیم کمک کنم. "

قرارداد مورگان با تاتنهام کوتاه مدت است و این بازیکن برای آماده سازی خود بابت حضور در مسابقات المپیک توکیو 2021 که به تعویق افتاده به جمع بازیکنان این تیم اضافه شده و تصمیمی برای ادامه حضور در انگلیس ندارد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала