Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بار دیگر زمان رویا پردازی رسید؛ آغاز مذاکره یونایتد با رونالدو

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر کریستیانو رونالدو در دوران منچستریونایتد
کریستیانو رونالدو در دوران منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه منچستریونایتد مذاکرات خود برای بازگردان کریستیانو رونالدو به اولدترافورد را آغاز کرده و این بازیکن نیز در حال بررسی شرایط این انتقال است.

به گزارش اسپوتنیک، بازیکن 35 ساله در حال حاضر سومین فصل حضورش در یوونتوس را پس از جدایی از رئال مادرید و یپوستن به این تیم در سال 2018 سپری می‌کند.

اخیرا بسیاری از رسانه‌ها مدعی شده بودند که یوونتوس تصمیم دارد در آخر فصل رونالدو را به فروش برساند و پاری سن جرمن یکی از تیم‌هایی بود که به شدت به این بازیکن لینک شده بود.

اما حالا کریسین مارتین، خبرنگار ای اس پی ان و فاکس اسپرت آرژانتین، مدعی شده که یونایتد پیش از این مذاکرات برای خرید رونالدو در پایان فصل را آغاز کرده است. مارتین می‌گوید که رونالدو پیشنهاد یونایتد را بررسی خواهد کرد و این در حالی است که یوونتوس آماده است تا در صورت تمایل ستاره پرتگالی اجازه جدایی او را صادر کند.

​ رونالدو در سال 2003 و در سن 18 سالگی از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست و 6 سال در این تیم حضور داشت. او تحت هدایت سر الکس فرگوسن به یکی از بهترین بازیکنان جهان فوتبال تبدیل شده و سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و یک لیگ قهرمانان نیز در این تیم به دست آورد. رونالدو در سال 2008 به اولین بازیکن یونایتد تبدیل شد که پس از جرج بست در سال 1968 موفق به کسب توپ طلا می‌شود. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала