Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دوحه برای 2030 آماده میشود

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Подготовка Катара к ЧМ-2022 по футболу
Подготовка Катара к ЧМ-2022 по футболу - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کمیته پیشنهادات بازی‌های آسیایی دوحه 2030 امروز اعلام آمادگی کرد و بازی‌های 2030 از اعضای کمیته ارزیابی OCA در پایتخت قطر استقبال کرد.

به گزارش اسپوتنیک، اعضای کمیته ارزیابی OCA هنگام ورود به فرودگاه بین المللی حماد مورد استقبال قرار گرفتند.

جاسم بن راشد البوعینین رییس اجرائیوی دوحه 2030 همراه با تیم کمیته پیشنهادات از مهمانان پذیرای نموده، افزودند که دوحه در زمان کرونا نیز یکی از شهرهای بوده که زمینه بازی ها را برای بازی کنان آسیایی فراهم نمودند و شدیدا امادگی میگیریم تا مسابقات 2030 دوحه از همه سهولت‌ها برخوردار باشد.

در سه روز بعدی هیئت المپیک آسيايی از چگونگی شرایط امادگی قطر برای ورزشکاران ارزیابی می نمایند که اماده ارايه شرایط نهایی برای ورزشکاران است یا خیر.

​کمیته پیشنهادات دوحه 2030 افزوده که تمام تلاش خود را خواهند نمود  تا با به کار گرفتن تجربه های المپیک آسيايي و دیګر کشور ها مسابقاتی برگزار نمایند که از نوآوری ها برخوردار بوده و میداند که چگونه بازی ها را به شیوه بهتر برگزار نمایند تا از تنوع قاره آسیا برخودار باشد.

البوعینین می‌گوید:  که آن‌ها نیاز ندارند که میدان‌های جدید بسازد چون زیاد ساخته و از همین‌ها استفاده صورت می‌گیرد تنها امکانات بهتر ایجاد میکند، مترو ایجاد شده اسن که سهولت رفت و امد بهتر شده است و میدان هوایی نیز از 195 کشور رفتُ امد دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала