Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار - تمدید قرارداد؛ به‌زودی...

© © Manu Fernandez / Pool via REUTERSÇempionlar Liqasında final həyəcanı: "Bavariya" tarixində altıncı dəfə turnirin qalibi oldu
Çempionlar Liqasında final həyəcanı: Bavariya tarixində altıncı dəfə turnirin qalibi oldu - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ای‌اس‌پی‌ان مدعی شده است که نیمار جونیور وینگر برازیلی پی‌اس‌جی آماده‌ی تمدید قرارداد طولانی مدت با این تیم می‌باشد.

به گزارش اسپوتنیک، تمدید قرارداد نیمار با پاریسن جرمن ممکن است در روزهای آینده رسمی شود. لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی دیروز در گفتگو با هواداران از طریق فیسبوک اعلام کرد که مذاکرات خوب پیش می رود و حالا ESPN گزارش داده است که نیمار آماده تمدید قرارداد پنج ساله با تیم فرانسوی است.

قرارداد نیمار با پی اس جی در سال 2022 به اتمام می رسد و هر چند که لئوناردو و نزدیکان بازیکن هنوز مذاکراتی به صورت رسمی نداشته اند اما انتظار می رود که در هفته های آینده جلساتی صورت بگیرد.

​نیمار انتظار افزایش دستمزدش را ندارد و درآمدش به اندازه سه فصل اولش در پی اس جی خواهد بود اما او از لئوناردو خواهد خواست تا تیم را تقویت کند تا پی اس جی بتواند قهرمان اروپا شود.

در این میان بحث تمدید قرارداد امباپه هم می تواند کلیدی باشد چرا که نیمار انتظار دارد که این ستاره درون تیمش بماند. در حقیقت نیمار و کیلیان درون زمین رابطه خوبی با همدیگر دارند و می توانند تیم فرانسوی را دوباره به فینال جام باشگاه های اروپا برسانند.

نیمار پس از چندین سال تلاش حضور در بارسلونا از ملحق شدن به نیوکمپ ناامید شده و حالا به نظر می رسد که تصمیم گرفته که مسیر فوتبالش را در پارک دو پرنس ادامه بدهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала