Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدوی جدید به لایپزیگ می‌رود؟

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال آربی لایپزیگ Футбол. Лига Европы. Матч "Зенит" - "РБ Лейпциг"
تیم فوتبال آربی لایپزیگ  Футбол. Лига Европы. Матч Зенит - РБ Лейпциг - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه اشپورت بیلد آلمان مدعی شده که انتقال دومینیک سوبوسلای مجارستانی به لایپزیگ قریب الوقوع به نظر می رسد.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه بیلد گزارش داده است که لایپزیگ قصد دارد که برای خرید بازیکن سالزبورگ 20 میلیون یورو بپردازد. این انتقال احتمالا در نقل و انتقالات زمستانی انجام خواهد شد.

سوبوسلای از سایر تیم های بزرگ اروپا نیز پیشنهاد داشت اما در نهایت دو باشگاهی که زیر نظر شرکت ردبول فعالیت می کنند برای انتقال پدیده مجارستانی به تیم ناگلسمن به توافق رسیده اند.

سوبوسلای که از نظر سبک بازی لقب "کریستیانو رونالدوی جدید" را دارد، به خوبی به توپ ضربه می زند و ارزشی در حدود 25 میلیون یورو دارد.

​سوبوسلای در حال حاضر نه تنها ارزشمندترین بازیکن فوتبال مجارستان است بلکه به گران ترین بازیکن لیگ اتریش تبدیل شده است. آرسنال دیگر تیمی بود که شرایط جذب سوبوسلای را دنبال می کرد و به دنبال خرید این بازیکن 20 ساله بود اما به نظر می رسد که لایپزیگ مقصد بعدی این بازیکن آینده دار خواهد بود.

 تیم آلمانی امید زیادی دارد تا با درخشش بازیکن مجارستانی بتواند درآمد قابل توجهی از فروش وی در آینده کسب کند. سال گذشته هالند از سالزبورگ راهی بوندسلیگا شد و حالا پدیده ای جدید قرار است که تیم اتریشی را به مقصد لیگ آلمان ترک کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала