Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کابوس مصدومیتِ مدافعان لیورپول ترسناک‌تر شد

© REUTERS / Carl RecineМатч между футбольными командами "Ливерпуль" и "Саутгемптон"
Матч между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جو گومز مدافع تیم لیوپرول در تمرین صبح امروز تیم ملی انگلیس دچار مصدومیت شد و به گفته مطبوعات این کشور، مصدومیتش شدید است.

به گزارش اسپوتنیک، هر چند که هنوز باشگاه لیورپول چیزی را به صورت رسمی اعلام نکرده اما این مدافع دو بازی ملی بعدی را از دست می دهد و به احتمال فراوان تا مدت زیادی بازیهای تیم یورگن کلوپ را از دست خواهد داد.

جو گومز بدین ترتیب لیست مصدومان لیورپول را طولانی تر کرد. ویرجیل فن دایک مدافع هلندی کل فصل را از دست داده و از سویی ترنت الکساندر آرنولد هم در بازی مقابل منچسترسیتی دچار مصدومیت شده و یک ماه از میادین دور خواهد بود. فابینیو که قرار بود جانشین فن دایک در پست مدافع میانی شود هم دچار مصدومیت شود.

​غایبان لیورپول در خط دفاعی رو به افزایش هستند. در عرض دو ماه گذشت از شروع مسابقات، آلیسون بکر و جوئل ماتیپ دیگر بازیکنانی بوده اند که تجربه مصدومیت را داشته اند و کلوپ مجبور شده بود که از بازیکنان آکادمی لیورپول نظیر ریس ویلیامز و نت فیلیپس در پست مدافع میانی استفاده کند.

 سیمیکاس مدافع چپ یونانی که در تابستان راهی لیورپول شد هم به علت مصدومیت نقش کمرنگی داشته است. اگر مصدومیت جو گومز طولانی باشد قطعا سرگیجه های کلوپ بیشتر و بیشتر خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала