Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وقتی کُلِّ یووه و رئال هم نمی‌توانند با مسی رقابت کند؛ آمار گلزنی از روی ضربات آزاد+عکس

© REUTERS / ALBERT GEAلئو مسی - بارسلونا
لئو مسی - بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دعوای بارسلونا و یوونتوس در هفته های اخیر به خارج از زمین فوتبال انتقال پیدا کرده و به توییتر انتقال پیدا کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، دو غول فوتبال اروپا اواخر اکتبر در لیگ قهرمانان اروپا رو در روی هم قرار گرفتند که کریستیانو رونالدو به علت ابتلا به کرونا این بازی را از دست داد اما مسی در زمین حضور پیدا کرد. مسی در آن شب از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و بارسلونا با نتیجه دو بر صفر پیروز شد.  یوونتوس و بارسلونا دوباره در روز 18 قوس به مصاف هم می روند اما به نظر می رسد که بارسایی ها از همین حالا کل کل را آغاز کرده اند.

دیروز عصر صفحه توییتر باشگاه بارسلونا با 34.4 میلیون هوادار، توییتی را منتشر کرد که در آن تعداد کاشته های گل شده مسی در یک دهه اخیر با کل کاشته های تیم های مختلف نظیر یوونتوس و رئال مادرید مقایسه شده بود. بارسلونا در توصیف این توییت نوشته بود:" ثبت شده توسط مسی."

در واقع در این آمار مشخص بود که مسی در یک دهه اخیر 33 بار با ضربه کاشته گلزنی کرده است در حالی که کل ترکیب یووه در این مدت 31 بار با پنالتی گل زده اند. رئال مادرید در این بازه 26 بار با ضربه کاشته به گل رسیده و رم 24 بار.

کریستیانو در دو سال اخیر در یوونتوس فقط دو بار با ضربه کاشته گل زده است.  البته اگر کل گل های مسی و رونالدو با ضربه کاشته در سطح باشگاهی و ملی را مقایسه کنیم، ستاره پرتغالی 56 بار با ضربه کاشته گلزنی کرده و ستاره آرژانتینی 53 بار با ضربه کاشته گلزنی کرده است. البته مسی به طور متوسط هر 16.6 بازی یک بار با ضربه کاشته گلزنی کرده و رونالدو هر 18.3 بازی.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала