Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای عجیب در عربستان؛ رونالدو به النصر میرود

© REUTERS / SATISH KUMAR SUBRAMANIرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به صورت کاملا عجیبی یک خبرنگار عربستانی اعلام کرده است که کریس رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس با جدایی از یووه به النصر عربستان خواهد پیوست.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که این روزها خبرهای زیادی در خصوص جدایی احتمالی رونالدو از یوونتوس شنیده میشود، بسیاری از تیم ها خود را برای جذب کریستیانو آماده میکنند.

4 روز پیش روزنامه آ اس مدعی شد که یوونتوس میخواهد رونالدو در تابستان پیش رو رونالدو را در لیست فروش قرار دهد.

در طی دو روز گذشته هم رسانه ها از علاقه باشگاه های پی اس جی و یونایتد برای جذب این بازیکن پرده برداشتند، تا جایی که خبر معاوضه نیمار با رونالدو نیز در رسانه های معتبری منتشر شد.

با تمام این ها، ادعای عجیبی شب گذشته در یکی از برنامه های پرمخاطب کشور عربستان شد.

عبدالرحمن الجماز یکی از خبرنگاران کشور عربستان دیشب در برنامه «الحصاد الریاضی» مدعی شد که رونالدو در صورت جدایی از یووه به تیم النصر خواهد رفت.

این خبرنگار گفت: دو تیم اهلال و النصر برای جذب رونالدو با هم رقابت میکنند، اما من خبر دقیقی دارم که رونالدو به النصر نزدیک شده است و به این تیم میپیوندد.

در حالی که این خبرنگار کشور عرب با اطمینان خاطر زیادی این خبر را رسانه ای کرده است، اما به نظر میریسد شانس تیم های عربستانی برای جذب این فوق ستاره پرتغالی چندان زیاد نباشد.

رونالدو در صورتی که نخواهد به فوتبالش در اروپا ادامه دهد، لیگ های معتبرتری نسبت به عربستان وجود دارد که رونالدو میتواند در آن بازی کند.

مگر این که وی بخواهد در سالهای آخر فوتبالش به فکر درآمدزایی و پول های هنگفت باشد که البته این کار با توجه به ثروت کشور نفت خیز عربستان و تیم های ثروتمند این تیم امکان پذیر است.

صحبت ای الجماز در خصوص پیوستن رونالدو به النصر 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала