Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بد یُمن مثل 2020 برای کریستیانو

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عدم صعود پرتگال به مرحله بعد لیگ ملت‌‌های اروپا یک شکست بزرگ برای این تیم بود و همچنین دنباله‌ای بر سال کابوس‌وار رونالدو بود.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو در یک سال گذشته تنها توانسته یک جام با یوونتوس بالای سر ببرد در حالی که همه تصور می‌کردند یوونتوس هم به راحتی قهرمان جام حذفی شود و هم در لیگ قهرمانان به موفقیت برسد اما رونالدو با پیراهن یووه تنها یک جام گرفت و سالی رویایی نداشت.

در آغاز سال 2020 رونالدو به نظر آمادگی زیادی داشت تا پایانی بسیار خوش داشته باشد. کرونا به دنیا حمله کرد و سایه اش روی فوتبال هم افتاد اما تاثیری روی قهرمانی یووه نداشت. در نهایت یوونتوس قهرمان شد اما در جام حذفی آن‌ها فینال را در حالی به ناپولی باختند که رونالدو در مقابل میلان یک پنالتی از دست داد و در حقیقت یوونتوس می‌توانست زودتر هم حذف شود. شکست مقابل لیون در لیگ قهرمانان هم میخ محکمی بود بر تابوت آرزوهای یوونتوسی‌‌ها.

​به دلیل مشکلات بوجود آمده بر اثر کرونا، توپ طلایی به بازیکنان اهدا نشد و احتمالا رونالدو هم صاحب این جایزه نمی‌شد اما بدشانسی‌های این بازیکن تنها به جام گرفتن محدود نشد و کرونا به سمت او آمد. 2 هفته قرنطینه شدن باعث شد این بازیکن از آمادگی دور شود و دیدارهای نخست یوونتوس در لیگ قهرمانا بدون حضور او برگزار شود.

حالا با حذف پرتگال در لیگ ملت‌ها که با ضربه کانته شکل گرفت می‌توان 2020 را سالی پر از بدشانسی و نحسی برای او دانست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала