Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

با وجود دعوا؛ نیمار هنوز برای بارسایی شدن امیدوار است

© AP Photo / Christophe Enaنیمار جونیور- بازیکن برازیلی پی‌اس‌جی
نیمار جونیور- بازیکن برازیلی پی‌اس‌جی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شواهد نشان میدهد که ستاره برزیلی پی اس جی کماکان برای بازگشت به بارسلونا امیدوار است و هنوز پیوند او با تیم سابقش قطع نشده است.

به گزارش اسپوتنیک، طبق گزارش مارکا نیمار به دلیل داشتن پرونده حقوقی با بارسا و همچنین علاقه ای که بلوگرانا برای بازگرداندن او به کاتالونیا از تابستان گذشته دارد، هنوز امیدوار است تا دوباره پیراهن این تیم را بر تن کند.

سه سال از انتقال گران قیمت و هنگفت نیمار به پی اس جی میگذرد، اما نیمار در این سه سال هیچ وقت نتوانست از بارسا دل بکند.

در ماه جون دادگاه بارسا را در دعوای حقوقی مقابل نیمار پیرز اعلام کرد، نیمار ادعا کرده بود که قبل از انتقالش به پی اس جی بارسا باید به او چیزی نزدیک به 64 میلیون یورو پراخت کند، اما دادگاه در نهایت این پرونده را باخت و در نهایت وی به پرداخت 7 میلیون یورو به تیم سابقش محکوم شد.

 ای در حالی بود که نیمار مبلغ 3.5 میلیون یورو دستمزد پرداخت نشده اش از بارسا را طلب کرده بود، اما دادگاه به نفع او رای نداد.

با تمام این ها و دعواهای حقوقی که نیمار با بارسا داشته است، وی دو فصل است که کاملا دلش با این تیم است و نام او در اولویت های نقل و انتقالات تیم کاتالانی قرار دارد، هر چند قهرمان فرانسه بارها به صراحت گفته که قصد فروش نیمار را ندارد.

حالا البته شرایط بارسا هم نسبت به تابستان گذشته فرق کرده و از لحاظ مالی این تیم در شرایط ایده آلی نیست، زیرا بحران کوید 19 به این تیم اجازه سرمایه گذاری و ول خرجی را برای ستاره ای همچون نیمار نخواهد داد.

این در حالیست که گفته میشود موج دوم کاهش دستمزدها در بارسا برنامه ریزی شده و به زودی عملی خواهد شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала