Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دبل بی حاصل امباپه مقابل تیم سابق؛ موناکو با شکست قهرمان به صدر نزدیک شد

© AFP 2023 / GEOFFROY VAN DER HASSELTPSJ klubunun bayrağı
PSJ klubunun bayrağı - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هفته 11 رقابت های لیگ 1 فرانسه شب گذشته با یک دیدار حساس آغاز شد که در نهایت تیم فوتبال موناکو با شکست تیم قهرمان فوتبال فرانسه خود را به جمع تیم های مدعی رساند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم های فوتبال موناکو و پی اس جی شب گذشته در ورزشگاه لوئیز به مصاف هم رفتند که در نهایت میزبان با بازگشتی فوق العاده اجازه کسب پیروزی به تیم مهمان را نداد.

در این مسابقه ابتدا قهرمان فرانسه با گل های کلیان امباپه در دقایق 25 و 37 از حریفش پیش افتاد و نیمه اول را پیروز به رختکن رفت.

پی اس جی هر چند دو گل دیگر هم در نیمه نخست توسط مویسه کین و امباپه زد اما این گل ها در دقایق 39 و 44 توسط VAR مردود اعلام شد.

با این حال موناکو که در این هفته ها نتایج خوبی میگیرد در نیمه دوم با درخشش هافبک با تجربه اسپانیایی اش به بازی برگشت و با تغییر نتیجه بازی سه امتیاز مهم این دیدار را به خود اختصاص دهد.

در نیمه دوم موناکوی میزبان با دو گل کوین ولاند در دقایق 52 و 66 و همچنین گل برتری توسط فابرگاس در دقیقه 84 سه امتیاز این دیدار خانگی را به خود اختصاص داد.

فابرگاس که نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت، بعد از دادن پاس گل دوم برای ولاند، موفق شد در دقیقه 84 از روی نقطه پنالتی گل برتری تیمش را هم بزند تا موناکو را صاحب سه امتیاز این مسابقه خانگی کند.

موناکو با کسب این پیروزی 20 امتیازی شد و به رده دوم جدول رقابت ها صعود کرد.

خلاصه بازی را اینجا ببینید

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала