Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد رئیس اتلتیکو از تیم های ملی؛ سوارز با آمبولانس به خانه رفت

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر لوئیز سوارز - Luis Suárez
لوئیز سوارز - Luis Suárez - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم کرونا زده تیم فوتبال اتلتیکومادرید پس از ابتلایش به کوید 19 به ماردید برگشت.

به گزارش اسپوتنیک، لوئیز سوارز که در جریان اردوی تیم ملی کشورش در رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 به کرونا مبتلا شده بود، صبح امروز به مادرید بازگشت.

این بازیکن 33 ساله که گفته میشود هیچ علایمی ندارد با یک پرواز خصوصی و با حفظ تمام پروتکل های بهداشتی و ایمنی وارد مادرید شده است.

بر بنیاد گزارش سوارز با آمبولانس از میدان هوایی و هنگام پایین شدن از هواپیما به خانه منقل شده است تا دوران قرنطینه اش را در پایتخت اسپانیا سپری کند.

این بازیکن به دلیل ابتلاش به کوید 19 تقابل حساس برابر تیم سابقش بارسلونا را از دست داد.

در همین حال انریکه سرزو رئیس باشگاه اتلتیکو در گفتگویی با سایت رادیو کاتالان، از تیم های ملی در روزهای فیفا انتقاد کرده و معتقد است که تیم های ملی به شکل درستی کرونا را کنترل نمیکنند و در رعایت پروتکل های بهداشتی و ایمنی دقت لازم را ندارند.

"ما از کرونا ضربات زیادی خوردیم، من نمی دانم چرا فیفا و یوفا از تمهیدات تیم ملی برای حفظ بازیکنان از کرونا را جدی نمیگیرند؟ ."

"با توجه به شرایطی که وجود دارد، فدراسیون ها باید کنترل بیشتری داشته باشند. من نه از اروگوئه بلکه از کسانی که این بازی ها را ترتیب می دهند عصبانی هستم. آنها فقط باید بازی های رسمی را انجام دهند، نه بازی های دوستانه یا تدارکاتی. "

اتلتیکومادرید در شرایطی سوارز در یکی از مهم ترین بازی های فصلش از دست داده است که وی در 9 بازی اخیرش در تیم مادریدی 7 گل زده و نقش بسزایی در موفقیت های این تیم در فصل جاری داشته است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала