Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر خوش به زیدان و یووه؛ پوگبا میخواهد فسخ کند

© AFP 2023 / Pool / Sascha SteinbachПолузащитник английского футбольного клуба "Манчестер Юнайтед" Поль Погба на тренировке в Кельне, Германия
Полузащитник английского футбольного клуба Манчестер Юнайтед Поль Погба на тренировке в Кельне, Германия  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش ها پول پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد به دنبال فسخ قراردادش با این تیم است تا بتواند به صورت آزاد این تیم را ترک کند.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که سوسلشایر سرمربی یونایتد در نشست خبری روز گذشته اعلام کرد که پوگبا در شروع فصل جدید انگیزه کافی را در تیمش ندارد، روزنامه دیلی میرور معتقد است پوگبا به دنبال فسخ قرارداد با این تیم است تا بتواند به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم دیگری شود.

سولساشیر گفته که باشگاه تمایل به تمدید قرارداد این بازیکن دارد، اما ظاهرا پوگبا خیلی به مسئله خوش بین نیست و برای تمدید قراردادش چراغ سبز نشان نمیدهد.

شماری از نزدیکان پوگبا میگویند تابستان آینده که قرارداد او با یونایتد به اتمام میرسد، بهترین زمان ممکن جدایی او از این تیم است، اما وی همچنان میتواند در همین زمستان نیز راهی تیم دیگری شود.

پوگبا اگر بخواهد قراردادش را قبل از پایان آن با یونایتد فسخ کند، باید قید دستمزدش باقی مانده اش را بزند.

با این حال این خبر میتواند برای دو تیم رئال مادرید و یوونتوس که مدتی است وضعیت این بازیکن را زیر نظر دارند و برای خرید او تمایل دارند، خبر خوبی باشد.

زیدان یکی از مشتریان محکم هم وطنش است و میخواهد به هر قیمتی که شده و حتی با فشار به باشگاه پوگبا را به مادرید بکشاند.

با این حال پوگبا فصل آینده 29 ساله خواهد شد و باید دید تیم های علاقه مند جذب او کماکان برای خرید او وارد عمل میشوند یا خیر.

اما آنچه که مصممم است، این است که او از وضعیتی که در رئال دارد، راضی نیست و میخواهد هر چه زودتر از جمع شیاطین سرخ جدا شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала