Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر بد به بارسا، لاوتارو در آستانه تمدید است

© AFP 2023 / MIGUEL MEDINAАргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан
Аргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес  во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منبع خبری در ایتالیا میگوید، لاوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی اینتر به زودی قراردادش را با این تیم تمدید خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سایت کالچو مرکاتو ایتالیا امروز یک خبر بد و نا امید کننده برای مدیران و هواداران بارسا را منتشتر کرده است.

خبری که اگر لباس واقعیت بر تن کند، میتواند یک ناکامی بزرگ دیگر برای مدیران بارسا به حساب آید.

این منبع خبری میگوید، مدیران اینتر قصد دارند قرارداد لاوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی خود را تا سال 2025 تمدید کنند و دستمزد او را نیز افزایش دهند.

لاوتارو که یکی از اهداف مهم بارسا برای تقویت خط حمله این تیم به شمار میرود، در حال حاضر سالیانه 2 میلیون یورو از اینتر حقوق میگیرد، اما مدیران تیم شهر میلان میخواهند دستمزد او را به سالیانه 7.5 میلیون یورو یعنی سه بر برار حقوق کنونی اش افزایش دهند تا او دستمزد او با لوکاکوی بلجیمی برابر شود.

بدون شک در صورتی که این اتفاق رخ دهد، لاوتارو دیگر نمیتواند بهانه ای برای عدم تمدید قراردادش داشته باشد و چه بسا این پیشنهاد هنگفت، باعث شود او به فوتبالش در اینتر ادامه دهد و بازی در سن سیرو به جای بازی کنار مسی ترجیح دهد.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала