Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تیمی مثل بارسا نباید چنین گلی بخورد؛ نگران پیکه هستم

© AP Photo / Peter MorrisonRonald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo)
Ronald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در نشست خبری بعد از شکست مقابل اتلتیکومادرید حاضر شد و به طور رسمی مسئولیت نتایج ضعیف تیمش را بر عهده گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته تیم فوتبال بارسلونا در یکی از مسابقات دشوار فصلش در شهر مادرید به مصاف اتلتیکو رفت که در نهایت این مسابقه روی اشتباه فاحش دروازه بان ترشتگتن با تک گل کاراسکو به سود تیم تحت هدایت سیمئونه به پایان رسید.

کومان در پایان بازی و پس از این شکست گفت: "ما در نیمه اول خوب بازی کردیم، اما تیمی مانند بارسلونا نباید در دقیقه 47 چنین گلی را بخورد."

وی در مورد مصدومیت مدافع تیمش جرارد پیکه نیز گفت: "من هم مثل هر مربی نگران هستم." "این روزها بخاطر شرایط فشرده مسابقات مصدومیت های زیادی داریم که این اصلا خوب نیست. من هنوز با داکتر تیم صحبت نکردم، اما صبر میکنم که وضعیت پیکه و روبرتو چه میشود.

کومان خاطرنشان کرد: "بازیکنان خوب کار می کنند، اما ما نتایج بهتری می خواهیم." "در اصل ما تمام تلاش خود را انجام داده ایم.

وی گفت: ما می دانستیم که اتلتیکو خیلی خوب دفاع می کند. گلی که خوردیم اصلا خوب نبود و نباید چنین گلی بخوریم.

وی در پایان گفت: "مانند هر مربی ای من مسئولیت همه چیز را دارم". "ما به خوبی میدانیم که باید نتایج را بهبود بخشیم و من از این حیث به بازیکنانم اطمینان و اعتماد دارم.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала