Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عبور از کریس از پوشکاش؛ CR7 به دنبال لقب برترین گلزن تاریخ+عکس

© REUTERS / MASSIMO PINCAکریس رونالدو
کریس رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالدو با دبلی که دیشب در مقابل کالیاری انجام داد در رنکینگ برترین گلزنان تاریخ دنیای فوتبال از فرانتس پوشکاش محاری عبور کرد.

به گزارش اسپوتنیک، رونالدو با دو گل دیشبش در رقابت های سری آ برابر کالیاری به عدد 748 رسید و از 746 گلی که پوشکاش افسانه ای ثمر رسانده بود، عبور کرد.

وی البته در جدول برترین گلزنان تاریخ فوتبال در رتبه چهارم است و بالای سرش در رتبه های دوم و سوم ستاره های سابق فوتبال برزیل روماریو با 750 گل و پله با 20 گل اختلاف را حضور دارند.

رونالدو در صورتی که سه گل دیگر بزند از رکورد روماریو هم عبور خواهد کرد و در بعد از این که به عدد 768 برسد از پله هم میگذرد و دومین گلزن برتر تاریخ دنیای فوتبال میشود.

البته رونالدو برای این که بتواند برترین گلزن تاریخ شود با 58 گل دیگر نیز بزند تا از شماره 805 جوزف بیکان اتریشی بگذرد و به تنهایی در صدر قرار بگیرد.

لازم به ذکر است که لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسا نیز با 711 گل در رده ششم قرار دارد و همانند رونالدو شانس برای رسیدن به این لقب دارند.

تمام این ها در حالیست که رونالدو در صورت زدن 8 گل دیگر از رکورد علی دایی مهاجم سابق تیم ملی ایران عبور میکند و بهترین گلزن تاریخ تیم های ملی میشود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала