Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

به‌خاطر مسی می‌خواستم از فوتبال خداحافظی کنم!

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر کیوین پرینس بواتنگ
کیوین پرینس بواتنگ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بواتنگ هافبک هجومی پیشین بارسلونا و هم‌تیمی مسی، این بازیکن را متفاوت از همه می‌داند.

به گزارش اسپوتنیک، کیوین پرینس بواتنگ بازیکن سابق بارسلونا، گفت: «لیونل مسی» با کارهایی که در تمرین می‌کرد، شده بود که من بخواهم فوتبال را کنار بگذارم.

سایت گل گزارش می‌دهد، «کوین پرینس بواتنگ» در فصل 2018 - 2019 و در یک انتقال غافل‌گیرانه و قرضی از ساسولو به تیم بارسلونا پیوست. او در حضور شش ماهه‌ای که در این تیم داشت، موفق شد که قهرمانی لالیگا را بدست آورد.  

بواتنگ با یادآوری دوران حضور خود در نیوکمپ اذعان داشت که وقتی خبر علاقه بارسا به خود را شنید، نمی‌توانست این موضوع را باور کند. وی در این خصوص، اظهار داشت: "حضور در بارسلونا باورنکردنی بود. در ابتدا من باور نمی‌کردم که بارسلونا مرا می‌خواهد. اول فکر کردم اسپانیول من را می‌خواهد نه بارسای واقعی."

​این هافبک غنایی ادامه داد: "تمرین با مسی من را لال کرد. من همیشه گفته بودم که «کریستیانو رونالدو» بهترین بازیکن جهان است اما حالا می‌گویم که مسی چیز دیگری است. او اصلا طبیعی نیست."

وی عنوان کرد: من هنگام تمرین با او برای اولین بار در فوتبال احساس ناتوانی کردم. او کارهای باورنکردنی انجام می داد. برخی اوقات پیش خود می گفتم دیگر می‌خواهم فوتبال را کنار بگذارم. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала