Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوونتوس به خرید جدید یونایتد نظر دارد

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر فن دی بیک
فن دی بیک - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گزارشهایی وجود دارد باشگاه یونتووس وضعیت دونی فن دی بیک خرید جدید منچستریونایتد را برای خرید تابستانی اش در نظر دارد.

به گزارش اسپوتنیک، به گزارش کالچو مرکاتوی ایتالیا، دونی فن دی بیک با وجود این که به تازگی به منچستریونایتد پیوسته، اما آینده نا مشخصی در این تیم دارد و ادعای وجود دارد که او را به تیم یوونتوس پیوند میدهد.

این بازیکن هلندی پس از درخشش در تیم آجاکس در رقابت های داخلی هلند و لیگ قهرمانان در طی دو فصل گذشته، تابستان گذشته در ازای 40 میلیون یورو راهی یونایتد شد.

در حالی که مدیران شیاطین سرخ مهم ترین خرید تابستانی شان جیدون سانچو ستاره دورتنمند بود، اما در نهایت با ناکامی به دنبال فن دی بیک رفتند و موفق شدند سر انجام این بازیکن را که یکی از گزینه های تقویتی رئال مادرید بود را جذب کنند.

با این حال فن دی بیک در رقاب های این فص لیگ برتر تنها 86 دقیقه در مجموع برای یونایتد به میدان رفته است، زیرا او برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیمش باید با برونو فرناندز و پوگبا رقابت کند.

با این حال پایگاه خبری کالچو مرکاتو مدعی است که یوونتوس میخواهد فن دی بیک را با ماتیاس دی لیخت در تورین هم بازی کند از میداند که از وضعیت نیمکت نشینی در الترافورد خسته خواهد شد.

البته یوونتوس به خوبی میداند که در ماه جنوری و در بازار زمستانی نمیتواند فن دی بیک را بخرد، به همین دلیل روی پروژه او در تابستان کار میکند.

طبق این گزارش، پاراتیچی رئیس یووه میخواهد با مبلغ 30 میلیون پوند برای خرید این بازیکن هلندی وارد عمل شود.

در مجموع بیشترین دقایقی که فن دی بیک برای یونایتد در لیگ برتر به میدان رفته، بازی مقابل کریستال پالاس بوده که او 23 دقیقه بازی کرده است.

یونایتد از هشت دیدار این فصل و در مجموع از 24 امتیازی که باید کسب میکرده، تنها 8 امتیاز گرفته و وضعیت چندان مطلوبی ندارد.

اینها در حالیست که اسطوره های سابق یونایتد پس از ثبت اولین بازی فن دی بیک از او تعریف زیادی کردند، اما ظاهرا سولسشایر اعتقاد زیادی به او ندارد.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала