Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کسی که با جنازه ماردونا عکس گرفت به مرگ تهدید شد

© AFP 2023 / Emiliano LasalviaMaradona, Arjantin'in Buenos Aires eyaletinde Bella Vista Mezarlığı'nda, ailesinin isteği üzerine sadece aile bireyleri ve yakın çevresinin katıldığı törenle son yolculuğuna uğurlandı.
Maradona, Arjantin'in Buenos Aires eyaletinde Bella Vista Mezarlığı'nda, ailesinin isteği üzerine sadece aile bireyleri ve yakın çevresinin katıldığı törenle son yolculuğuna uğurlandı. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیگو مولینا کسی که با جنازه مارادونا در جریان مراسم تشییع عکس یادگاری گرفته بود، به مرگ تهدید شده است.

 

به گزارش اسپوتنیک، از روز گذشته انتشار عکس هایی با جنازه ماردونا در صفحات اجتماعی و رسانه های ورزشی، سر و صدای زیادی به پا کرده است.

چهارشنبه شب بود که ماردونا اسطوره فوتبال ارجنتین با خبر مرگش، تمام دنیای فوتبا را به شوک فرو برد.

این اسطوره بی بدیل دنیای فوتبال اما به شدت خبرساز شد، زیرا سه تن از کارمندان موسسه ای که مسولیت مراسم تشییع، کفن و دفن ماردونا را بر عهده داشتند، از فرصت استفاده کرده و با تابوب او عکس گرفتند و پس از انتشار این عکس ها در صفحات اجتماعی به شدت مورد انتقاد قرار گرفتند.

این از کارمندان، شخصی به نام دیگو مولینا است که این کار او به شدت مورد انتقاد وکیل خانوادگی مارادونا قرار گرفت.

هر چند سه کارمندی که مرتکب این کار شده بودند، همگی از کار اخراج شدند، اما ظاهرا داستان به همین جا ختم نمیشود، زیرا مولینا یکی از چهره های جنجالی این ماجرا در گفتگو با یک روزنامه ارجنتینی اعلام کرده که وی تهدید به مرگ شده است.

وی در این رابطه به روزنامه OLE گفت: ما در حال کار بودیم که چند نفری که آنجا بودند من را صدا کردند و سپس از من عکس گرفتند.

وی گفت: بعد از انتشار این عکس، به من تماس هایی آمد که در آن من و فرزندانم را تهدید به مرگ کردند. بله آنها به من گفتند تو را میکشیم.

به خانواده ماردونا همین جا میگویم که آن عکس از تلفن من گرفته نشده، من فکر نمیکردم این عکس جایی منتشر شود، ولی من از خانواده دیگو معذرت میخواهم.



 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала